N
Narcissa__Malfoy
Sv: kan araber verkligen inte hoppa??
Eller så är det du som lever i en fantasivärld.
Eller så är det du som lever i en fantasivärld.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Narcissa__Malfoy skrev:Eller så är det du som lever i en fantasivärld.
tant agda skrev:saxade???????
Cherookee skrev:Hon är ärlig på hinder och vägrar aldrig(peppar, peppar, ta i trä) eftersom hon är NH tränad.
Om hon vägrar är det för hon inte får ihop det, det blir "kortslutning" i hjärnan. Alltså då hon inte förstår sig på hindret, ett exempel var på sicksack. Hon förstod helt enkelt inte hur man hoppade det. Men efter två försök kunde hon hoppa det som om gjort det hela sitt liv.
Narcissa__Malfoy skrev:Ärligt talat, tror du på det där skitsnacket själv? Lär dig hur en häst fungerar innan du uttalar dig.
Det är rätt pinsamt för dig att sitta och skriva saker som du inte har en aning om.
Cherookee skrev:Det är ungefär samma sak som när man säger att travare inte klarar sig bra på hopptävlingar.
På nationell hopptävling i helgen på Umeå Ryttarförening vann en travare 130 klassen och kom två i 120 dagen därpå.
Travaren slog ut massor av ruskigt duktiga halvblod med fin stam som ryttarna betalat en förmögenhet på.
Det var ingen slump.
Ni har nog inte sett så väldans mycket ni.
Cherookee skrev:Tror du inte jag har en aning om att den araben jag rider på och hjälpte till med på Nationella hopptävlingarna i helgen gjorde väldans bra ifrån sig?
Så jag sitter och berättar en lögn för dig?
Då har du ingen aning om vad fel du har.
__Stilett__ skrev:fast 4 fel är inte så fasligt dåligt om man ska se det på annat sätt.
Tycker det är jättekul att araberna är ute på tävlingsbanorna även om det inte är på elitnivå.