karamelldrottningen
TrÄdstartare
För er som firar jul tittar ni pÄ Kalle Anka pÄ tv? Den som börjar kl 15:00 varje Är.
Om ja varför?
Om nej varför?
Om ja varför?
Om nej varför?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För er som firar jul tittar ni pÄ Kalle Anka pÄ tv? Den som börjar kl 15:00 varje Är.
Om ja varför?
Om nej varför?
Jag har tvÄ barn under 6 Är. Kommer troligtvis inte kolla ÀndÄ, mkt annat som ska roddas/fikas/mysas med.För er som firar jul tittar ni pÄ Kalle Anka pÄ tv? Den som börjar kl 15:00 varje Är.
Om ja varför?
Om nej varför?
Japp det gör jag, vi.För er som firar jul tittar ni pÄ Kalle Anka pÄ tv? Den som börjar kl 15:00 varje Är.
Om ja varför?
Om nej varför?
Ligger vÀl ingen skam i att somna till det Àr ju ocksÄ en fin jultradition.Ja sÄklart! DÀremot Àr det rÀtt trist numera nÀr "husvagnsdelen" Àr sÄ sönderklippt... Men finns guldkorn kvar i resten
Problemet Àr bara hur trött jag blir i mysbelysning vid tvn... Inte alltid jag hÄllit mig vaken Köpt en redbull för iÄr!
Tja, det stÄr nog pÄ, och sen halvtittar jag Hör liksom till pÄ julaftonFör er som firar jul tittar ni pÄ Kalle Anka pÄ tv? Den som börjar kl 15:00 varje Är.
Om ja varför?
Om nej varför?