Just nu funderar jag på...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om jag inte är något värd, om jag ens är värd att satsa på eller om det är som vanligt att jag har otur med alla mina relationer som bara blir skit i slutänden. Vågar inte diskutera utan flyr istället… känns intw direkt så där lovande… fan också….

Funderar på om det klassas som ålderkris om man färgar håret blått vid 36 års ålder, om folk kommer tycka att man är fånig då? Vilket i sin tur får mig att fundera på varför jag överhuvudtaget ens bryr mig om vad andra tycjer om det

Funderar på om det klassas som ålderkris om man färgar håret blått vid 36 års ålder, om folk kommer tycka att man är fånig då? Vilket i sin tur får mig att fundera på varför jag överhuvudtaget ens bryr mig om vad andra tycjer om det

Jag är 40 + å funderar på lila/blått 😆
I min värld är lila/blått väldigt mycket en tantfärg!

Edit: observera inget negativt menat :)

Om jag inte är något värd, om jag ens är värd att satsa på eller om det är som vanligt att jag har otur med alla mina relationer som bara blir skit i slutänden. Vågar inte diskutera utan flyr istället… känns intw direkt så där lovande… fan också….
Det är helt normalt att vara osäker, och fundera varför du har otur med dina relationer.
Det där med att fly och gömma sig gör jag med, och jag har förstört i alla fall två jättebra relationer på det sättet.
Du kan ändra på det om du är säker att det beror på dig. Det kan ju vara något annat som stör din förmåga att hantera situationer som dessa.

Det är helt normalt att vara osäker, och fundera varför du har otur med dina relationer.
Det där med att fly och gömma sig gör jag med, och jag har förstört i alla fall två jättebra relationer på det sättet.
Du kan ändra på det om du är säker att det beror på dig. Det kan ju vara något annat som stör din förmåga att hantera situationer som dessa.
I detta fall är det inget fel på
Mig är inte osäker själv.

Fast inte avsiktligt blåhårig? Det är väl silverschampo gone wrong som är stereotypen ”little old blue-haired lady”? Obs frågar genuint för det har jag liksom alltid tänkt.
Nej alltså färgat lila eller blått/blåsvart. Tror det funnits någon tanke kring att dölja grått hår men jag vet inte. Men vi snackar avsiktligt stark blå/lila.

Nej alltså färgat lila eller blått/blåsvart. Tror det funnits någon tanke kring att dölja grått hår men jag vet inte. Men vi snackar avsiktligt stark blå/lila.
Det tror jag aldrig att jag har sett på en människa gammal nog att kallas "Tant", men det är ju himla roligt om de vågar! :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Vad har ni för saker hemma som underlättar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för länge sedan...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
8 018
Senast: SaraXX
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
644
Senast: Hajfisk
·
Kropp & Själ Visst är vi några vinterbadare här? Vore kul att ha en tråd för det (hittade ingen när jag sökte så tror inte det finns nån?). Inleder...
2
Svar
20
· Visningar
1 060
Senast: Niyama
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 691
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2