Va ska vi göra? Håll katten i rumpen o köra.Ta katten och köra, rakt ned i sjön, ta svansen till töm!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Va ska vi göra? Håll katten i rumpen o köra.Ta katten och köra, rakt ned i sjön, ta svansen till töm!
Jag är 40 + å funderar på lila/blåttFunderar på om det klassas som ålderkris om man färgar håret blått vid 36 års ålder, om folk kommer tycka att man är fånig då? Vilket i sin tur får mig att fundera på varför jag överhuvudtaget ens bryr mig om vad andra tycjer om det
Funderar på om det klassas som ålderkris om man färgar håret blått vid 36 års ålder, om folk kommer tycka att man är fånig då? Vilket i sin tur får mig att fundera på varför jag överhuvudtaget ens bryr mig om vad andra tycjer om det
I min värld är lila/blått väldigt mycket en tantfärg!Jag är 40 + å funderar på lila/blått
Fast inte avsiktligt blåhårig? Det är väl silverschampo gone wrong som är stereotypen ”little old blue-haired lady”? Obs frågar genuint för det har jag liksom alltid tänkt.I min värld är lila/blått väldigt mycket en tantfärg!
Edit: observera inget negativt menat
I min värld oxåI min värld är lila/blått väldigt mycket en tantfärg!
Edit: observera inget negativt menat
Det är helt normalt att vara osäker, och fundera varför du har otur med dina relationer.Om jag inte är något värd, om jag ens är värd att satsa på eller om det är som vanligt att jag har otur med alla mina relationer som bara blir skit i slutänden. Vågar inte diskutera utan flyr istället… känns intw direkt så där lovande… fan också….
I detta fall är det inget fel påDet är helt normalt att vara osäker, och fundera varför du har otur med dina relationer.
Det där med att fly och gömma sig gör jag med, och jag har förstört i alla fall två jättebra relationer på det sättet.
Du kan ändra på det om du är säker att det beror på dig. Det kan ju vara något annat som stör din förmåga att hantera situationer som dessa.
Det är jätte bra.I detta fall är det inget fel på
Mig är inte osäker själv.
Det är jätte bra.
då är det bara att förstå sig själv och hopas på det bästa.
Nej jag menade inte att det är fel på dig.
Det är inte mig det är ”fel” på.
Nej alltså färgat lila eller blått/blåsvart. Tror det funnits någon tanke kring att dölja grått hår men jag vet inte. Men vi snackar avsiktligt stark blå/lila.Fast inte avsiktligt blåhårig? Det är väl silverschampo gone wrong som är stereotypen ”little old blue-haired lady”? Obs frågar genuint för det har jag liksom alltid tänkt.
Där jag växte upp var det "Ta två katter och köra!"Va ska vi göra? Håll katten i rumpen o köra.
Här var det "kissa i kungens öra" Föredrar definitivt katter.Där jag växte upp var det "Ta två katter och köra!"
Jag tänkte alltid på Freja, hon verkar ju vara en kul tjej!
Det tror jag aldrig att jag har sett på en människa gammal nog att kallas "Tant", men det är ju himla roligt om de vågar!Nej alltså färgat lila eller blått/blåsvart. Tror det funnits någon tanke kring att dölja grått hår men jag vet inte. Men vi snackar avsiktligt stark blå/lila.
Här är den fem i tolv, antar att den är fem i ett i sverige?Vad är klockan nu egentligen?