Ja men det är väl daylight savings time nu? Förvirrar mig varje gångHär är den fem i tolv, antar att den är fem i ett i sverige?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja men det är väl daylight savings time nu? Förvirrar mig varje gångHär är den fem i tolv, antar att den är fem i ett i sverige?
Klockorna går tillbaka klockan 03.00.Ja men det är väl daylight savings time nu? Förvirrar mig varje gång
Japp, @Nytant klockan 3 blev klockan 2 igen.Klockorna går tillbaka klockan 03.00.
02 här i UK tror jag.
Det är scenkläder. De ska inte se "normala" ut.Alltså, Idol
Jag kan inte låta bli att fundera på vad de har på sig? Är det bara jag som tycker de flesta ser rätt, ähhh, maskeradklädda ut? Gräsliga klänningar och hemska kavajer! 80-tals grejer man inte ens ville ha då! Det saknas bara huggtänder och nån pumpa så är Halloweenfesten fixad! Skulle de här idolerna verkligen välja såna kläder om de fick ha vad som helst!?
Jag tror att en får gå in där för att det är som en mapp som samlar alla konversationer som skett pga marketplacevaror, inte bara en enskild konversation som de andra messengertrådarna, och i mappen radera konversationerna en och en. Kanske?Funderar på hur jag ska få bort marketplace från messenger. Alla andra konversationer går att radera men inte den?
Visa bifogad fil 104180
Bankgaranti käre Watson, bankgarantiDet är så sant! Jag har tyvärr inget svar på det utan antar att pengarna försvinner vid större problem.
Jag tvättade skitiga täcken, leriga benlindor ochg stöviga schabrak i mn tvättmaskin Funkade utmärkt.Just nu funderar jag på om jag ska tvätta schabrak hemma i tvättmaskinen eller om jag proppar igen avloppet med skit å hästhår, eller sabbar maskinen som är typ 14 år gammal...
Det där var väl lite von oben?Bjud inte tänker jag. De kan väl planera bättre om pengarna är slut innan lönen kommer?
Det är ett svar utifrån väldigt lite information. Om jag hade insikt om att en person verkligen hade det tight skulle jag gärna bjuda. Men inte per automatik bara för någon säger att de har slut pengar. Även jag kan ha "slut pengar" på mitt "spenderarkonto" och uttrycker mig att jag måste vänta till lönen. Det skulle bli tokigt om någon fick för sig att bjuda.Det där var väl lite von oben?
Vi är många som har en buffert men inte tar av den bara för att det varit stora räkningar den här månaden.
Bankgaranti hjälper ju inte om man inte har bevis på att man har pengar.Bankgaranti käre Watson, bankgaranti
Plus backup i bankernas och riksbankens system.
känns rättsosäkert att det är du som ska bevisa att pengarna finsBankgaranti hjälper ju inte om man inte har bevis på att man har pengar.
Ja och det var funderingen. Hur bevisar jag mina tillgångar om systemet kapas/kraschar?känns rättsosäkert att det är du som ska bevisa att pengarna fins
2022 må det finnas bättre metoder att redovisa kapital.
Hur mycket lägger du upp på tallriken om du äter en lagom portion hemma? Stoppa samma mängd i matlådan.Hur stor portion lasagne som är lagom att göra till matlådor. En portion paj är ca 225g och det brukar vara för lite om jag är hungrig, och en pizza från frysdisken är på 350g och det brukar vara för mycket, om jag inte är väldigt hungrig. Så någonstans däremellan...?
Hur mycket lägger du upp på tallriken om du äter en lagom portion hemma? Stoppa samma mängd i matlådan.
Har noll aning om vad mina matlådor väger, men det är garanterat olika beroende på vad det är för typ av mat i.
Förstår inte.Jag tror att en får gå in där för att det är som en mapp som samlar alla konversationer som skett pga marketplacevaror, inte bara en enskild konversation som de andra messengertrådarna, och i mappen radera konversationerna en och en. Kanske?
Jag har inte testat, men så funderar jag vidare utifrån din fundering.
Som sagt så tror jag att det finns backuper från den dagliga aktiviteten. Säkerhetsavdelningarna har nog täckt upp alla scenarion.Ja och det var funderingen. Hur bevisar jag mina tillgångar om systemet kapas/kraschar?