Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill ha kolsvart och knäpptyst. Sover alltid med öronproppar och vid minsta lilla ljusstrimma åker ögonmasken på.Jag funderar över att många verkar vilja ha kolsvart när de sover.
Ingen sömn gör mig så lycklig som den när jag somnar till dagsljus och fågelsång och får vakna till detsamma ❤.
Vi är olika . Tur man många gånger kan välja själv!Jag vill ha kolsvart och knäpptyst. Sover alltid med öronproppar och vid minsta lilla ljusstrimma åker ögonmasken på.
Vet inte varför, det bara är så.
Timer till fönsterlampa som tänds lagom minuter innan klockan ringer. Då är det lagom ljust när vi vaknar och man kanske lyckas få på sig kläderna åt rätt håll. Ingen garanti på det sista.Vi är olika . Tur man många gånger kan välja själv!
Jag har aldrig känt mig utvilad de (relativt få då..) gånger jag vaknat i kolmörkt rum. Min kropp tror att det fortfarande är natt om det är för mörkt .
Jag kan inte sova när det är ljust, vakenhormonerna slår igång på minsta lilla. Måste ha endast ett stearinljus 2 timmar innan läggdags. På vintern har jag gärna lite stjärnor att somna till (öppna gardiner), och är det fullmåne sover jag dåligt men tycker det är för vackert för att dra för. På sommaren är det mörkläggning som gäller, men önskar att jag kunde ha sänggardiner istället för fönstergardiner. Det känns bara fel med fördragna fönster när jag älskar vad som finns utanför.Jag funderar över att många verkar vilja ha kolsvart när de sover.
Ingen sömn gör mig så lycklig som den när jag somnar till dagsljus och fågelsång och får vakna till detsamma ❤.
Simhallens gamla men robusta mekaniska våg visar 80 kg.
Djuraffärens nya digitala våg visar 85 kg.
Funderar på vilken av dem som har mest rätt.
Du menar att det inte spelar någon roll alls vilken man vill ska stämma?Beror nog mest på vilken av dem som är senast kalibrerad och till vilken precision den blev kalibrerad. Ofta är vågar märkta med ungefärligt felintervall, men det slutar att stämma om de aldrig kalibreras.
Du har säkert rätt; frågan är om inte simhallens personvåg är mer avsedd för viktspannet än djuraffärens dessutom? Oftast designas och kalibreras vågar för ett specifikt intervall och utanför det är de ganska kassa.Du menar att det inte spelar någon roll alls vilken man vill ska stämma?
Har inte några rimliga möjligheter att få fram info om det. Finns en viss risk att simhallen inte gör kalibreringar speciellt ofta, men försöker ignorera den tanken.
Ja, det är ju jättekonstigt. Varför tycker biltillverkarna att det är ett lämpligt material? Det mesta som åker i bagaget kan ju vara skitigt. Redskap, verktyg, djur, växter med mera. Och det går inte att få rent.Funderar på varför det är luddigt material i bilskuffens inredning. Det är ju hopplöst att dammsuga rent när man kört hö i bilen. Det fastnar överallt.
Helt värdelöst. Men då kan de i alla fall sälja inredningsgummi för 2000 kr till.Funderar på varför det är luddigt material i bilskuffens inredning. Det är ju hopplöst att dammsuga rent när man kört hö i bilen. Det fastnar överallt.
You need this...Jag kan inte sova när det är ljust, vakenhormonerna slår igång på minsta lilla. Måste ha endast ett stearinljus 2 timmar innan läggdags. På vintern har jag gärna lite stjärnor att somna till (öppna gardiner), och är det fullmåne sover jag dåligt men tycker det är för vackert för att dra för. På sommaren är det mörkläggning som gäller, men önskar att jag kunde ha sänggardiner istället för fönstergardiner. Det känns bara fel med fördragna fönster när jag älskar vad som finns utanför.
Du övertänkerGnällde lite högt på jobbet, min kollega sa att hon kunde göra det.
Ja, svarade jag - om du vill?
”Jag gör allt för dig” svarar hon då.
Funderar nu på varför detta gjorde mig lite obekväm?
Det är ju något man kan säga lite på skoj. Jag tror också denna kollega ser upp lite till mig
Tänker lite på diskussionen kring att visa sina känslor på jobbet. Fick en liten tankeställare.
Ps. Jag gjorde det själv ändå.
Obs! Det var inte min jobb-crush
Jag?!Du övertänker