Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag blir likadan och det har tyvärr ställt till det på jobbet när en ”högre upp” gav sig på mig och jag blev bara chockad och tyst istället för att förklara hur det faktiskt var. Tyvärr har det gjort att min chef nu ser ner på mig kraftigt.Varför jag har så svårt att bemöta aggressiva personer som ger sig på mig (vebalt) Tappar hjärnan och blir bara korkad och upprörd. Kommer efteråt på vad jag skulle sagt och gjort.
Jag vet bara att jobbets fraktvåg visar väldigt fel särskilt efter semestern.Du menar att det inte spelar någon roll alls vilken man vill ska stämma?
Har inte några rimliga möjligheter att få fram info om det. Finns en viss risk att simhallen inte gör kalibreringar speciellt ofta, men försöker ignorera den tanken.
Och varför år det alltid ogoda godisar kvar i botten till slut?Varför jag sitter å letar å pillar ut rätt godis att äta i påsen med smågodis.. smågodiset som jag själv har plockat i..
Varje gång!Varför jag sitter å letar å pillar ut rätt godis att äta i påsen med smågodis.. smågodiset som jag själv har plockat i..
Som jag sörjde att jag inte hade en plats att avvara för mormors vävstol när hon flyttade till åldringsboendeOm jag ska byta ut mitt köksbord mot en vävstol.. Känner ett stort behov av att väva men har ingen plats för en vävstol.
Exakt.. hur är det ens möjligt!!Och varför år det alltid ogoda godisar kvar i botten till slut?
Det finns mindre vävstolar som du kan ha uppepå ditt köksbordOm jag ska byta ut mitt köksbord mot en vävstol.. Känner ett stort behov av att väva men har ingen plats för en vävstol.
Jag vet, men vill väva stort!Det finns mindre vävstolar som du kan ha uppepå ditt köksbord
Hur personer med blodfobi hanterar mens.
Då kan inte låna hos någon annan då?Jag vet, men vill väva stort!
Men ja.. Kanske får nöja mig med en liten ändå..
Tyvärr inte, tappat kontakten med mina textilvänner. Men kanske att KKV i stan har iofs.Då kan inte låna hos någon annan då?
Nej, det är världen det är fel på!Om det är mig det är fel på.
Utveckla? Eller var det mer en kosmisk tankeOm det är mig det är fel på.
Om det är mig det är fel på.
Instämmer.Nej, det är världen det är fel på!