Just nu funderar jag på...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varför mitt ena ben känns konstigt. Först bara när jag låg ner men nu har det känts hela dagen. Inte ont, bara konstigt.

Varför jag har så svårt att bemöta aggressiva personer som ger sig på mig (vebalt) Tappar hjärnan och blir bara korkad och upprörd. Kommer efteråt på vad jag skulle sagt och gjort.
Jag blir likadan och det har tyvärr ställt till det på jobbet när en ”högre upp” gav sig på mig och jag blev bara chockad och tyst istället för att förklara hur det faktiskt var. Tyvärr har det gjort att min chef nu ser ner på mig kraftigt.

Har en facebookbekant som tjatar om att han vill träffa mig. Jag har aldrig sagt ja eller nej, utan hela tiden skjutit upp det. Han är inte intresserad av mer än vänskap, säger han. Jag har frågat. Men han skickade blomstercheckar och trisslotter på posten och berömde mig för min viktnedgång. Mamma tyckte det var creepy, jag vet inte.
Igår skickade han på messenger, efter att ha läst nått jag skrivit på facebook, att "det heter sådana. Inte sånna" som jag skrivit. Sen skrev han snabbt att "jag skriver bättre svenska än honom, med vissa undantag".
Och jag tänkte bara "Öh, va?"

Men nu har jag i alla fall bestämt mig för att det inte blir nån träff.

Överreagerar jag?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Vad har ni för saker hemma som underlättar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för länge sedan...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
8 012
Senast: SaraXX
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
644
Senast: Hajfisk
·
Kropp & Själ Visst är vi några vinterbadare här? Vore kul att ha en tråd för det (hittade ingen när jag sökte så tror inte det finns nån?). Inleder...
2
Svar
20
· Visningar
1 060
Senast: Niyama
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 658
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar