Vad fint ändå.våra tonåringar har pyjamasbyxor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad fint ändå.våra tonåringar har pyjamasbyxor
De lär inte säga nej så länge det är ett dubbelrum du bokat, men däremot kan du behöva betala en slant extra för att täcka kostnaderna för person nr 2. När jag jobbade på hotell fick vi inte släppa in två personer på en enkelbokning utan att först uppgradera den till en dubbel - dels av ekonomiska skäl, men även för att systemet skulle vara helt uppdaterat gällande hur många personer som fanns i byggnaden (i händelse av brand och liknande).När man trillar in på natten, ish.
Finns det någon anledning till att det inte skulle vara ok? Alltså kan de säga nej?
Tack för svaret!De lär inte säga nej så länge det är ett dubbelrum du bokat, men däremot kan du behöva betala en slant extra för att täcka kostnaderna för person nr 2. När jag jobbade på hotell fick vi inte släppa in två personer på en enkelbokning utan att först uppgradera den till en dubbel - dels av ekonomiska skäl, men även för att systemet skulle vara helt uppdaterat gällande hur många personer som fanns i byggnaden (i händelse av brand och liknande).
Alltså.. Stan invarderas av unga, mest killar, i rutiga pyjamasbyxor. Eller är det pyjamasbyxor? Köper dom byxorna som det eller är de på avdelningen för vanliga byxor?
Jag är förvirrad, men de ser skönt ut att hasa runt i pyjamasbyxor på stan.
Det hade ju varit fantastiskt om pyjamas hade blivit högsta modet! Så bekväma vi alla skulle vara!
Svarar eftersom jag har tonåring hemma och det shoppades sagda plagg häromveckan. Det finns både de som har pyjamas, bomull eller flanell, eller rutiga jeans - det fanns också. Här skulle det vara pyjamas-stuket i flanell tydligenMen är det pyjamasbyxor eller vanliga byxor som ser ut som det?
Den stora frågan.
Tack för utförligt svar!Svarar eftersom jag har tonåring hemma och det shoppades sagda plagg häromveckan. Det finns både de som har pyjamas, bomull eller flanell, eller rutiga jeans - det fanns också. Här skulle det vara pyjamas-stuket i flanell tydligen
Jag som har och använder rutiga pyjamasbyxor, som pyjamas alltså, känner mig plötsligt "inne" igen
Sist det var rutigt på modet var 1981 - då sydde jag mig ett par rutiga bonullsbyxor på syslöjden
Vill du ev ha covid?Ska jag åka till min särbo som är sjuk?
Idag eller i morgon. eller ska jag bara sicka vad hon vill ha med matbud?
nej det vill man klart inte ha men hennes test var negativtVill du ev ha covid?
Trygghet?Just nu funderar jag på vad som var främsta anledningen till att jag bara rätt och slätt svarade ja till att bli kvar på mitt jobb efter jul och fram till sommaren.
Kanske.Trygghet?
Som sagt av andra. Det är pyjamasbyxor av flanell/bomull våra gymnasieelever går i. Skotskrutiga jeans har jag inte sett på åratal.Tack för utförligt svar!
Vet du varför? Alltså vart stilen härstammar?Som sagt av andra. Det är pyjamasbyxor av flanell/bomull våra gymnasieelever går i. Skotskrutiga jeans har jag inte sett på åratal.
Tror – tror! – det görs i USA en del? Att ungdomarna går till skolan i pyjamasbyxor. Om vi tänker en skala från jeans till mjukisbyxor till pyjamasbyxor och konceptförskjutningen sker via den vägen. OBS! Är inte USA-expert.Vet du varför? Alltså vart stilen härstammar?
Så nyfiken på pyjamasfenomenet.
Inte helt orimligt resonemang. Men varför gör de i USA det?Tror – tror! – det görs i USA en del? Att ungdomarna går till skolan i pyjamasbyxor. Om vi tänker en skala från jeans till mjukisbyxor till pyjamasbyxor och konceptförskjutningen sker via den vägen. OBS! Är inte USA-expert.
Det vet jag inte. Sen är ju USA så stort så det kanske inte är ett fenomen överallt, om det nu ens stämmer. Men jag har hört det sägas i vissa sammanhang.Inte helt orimligt resonemang. Men varför gör de i USA det?
Jag tror det är en stil som är covidrelaterad. Cozy, avslappnad men genomtänkt. Du ska liksom lite sexigt, sömnigt kommit upp på morgonen och satt dig framför kameran, underdelen osynlig. Men så oooops så reser du på dig för att hämta mer te i din cozymugg och dina ben o baken syns i dina snygga pyjamasbyxor. Tillbehören är messy bun, märkeshoodietröja och märkesplasttofflor. Byxorna ska sitta snyggt över baken och tröjan bärs lite uppdragen så baken verkligen syns. Tröjärmarna ska gå ut över händerna och halsen o hakan ska ju också vara gosigt inbäddad av luvtyget.Vet du varför? Alltså vart stilen härstammar?
Så nyfiken på pyjamasfenomenet.