Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Senaste gästen bodde här i tio dagar.Om det är normalt (?) att bo på bed & breakfast mer än några dagar.
De B&B jag bott på eller känner till har bara ett boende på stället.Delar man toalett på B&B? Folk vill inte dela toa/dusch...
Åh, kul med en B&B som själv har erfarenhet. Buke har allt som vanligtSenaste gästen bodde här i tio dagar.
Läser, sover och sparar pengar.Vad jag ska göra med min tid nu när jag inte har häst längre. Blir definitivt ingen ny häst på länge, så behöver hitta något annat.
Vad gör folk utan häst liksom?
Vi har hund.Vad jag ska göra med min tid nu när jag inte har häst längre. Blir definitivt ingen ny häst på länge, så behöver hitta något annat.
Vad gör folk utan häst liksom?
Hade älskat att ha hund, men fungerar inte i mitt liv just nu.Vi har hund.
Brustet magsår kan göra att en kräker upp mycket blod har jag för mig.Finns det något naturligt sätt att dö på, där döden skulle resultera i att man blöder väldigt mycket? (Väldigt mycket som i att det kan gå genom golvet till slut)
Aha intressant! Dör man då av av blodbrist eller själva magsåret?Brustet magsår kan göra att en kräker upp mycket blod har jag för mig.
Jag förstår det som blodbrist i vissa fall men också magsåret om det går igenom till andra organ. Men jag är ingen expert, och vet inte om det är vanligt att blödningen faktiskt kräks upp i stora mängder.Aha intressant! Dör man då av av blodbrist eller själva magsåret?
Jag brukar skriva bra/dåligt listor och försöka logiskt koka ner alltsammans till något som iaf känns minst inte bra.Hur en tar stora svåra beslut när allt känns fel. Normalt sett brukar jag direkt känna vad som är rätt, men nu känns inget bra.
Sepsis och organsvikt. Jag känner en person som var mycket nära att dö av sprucket magsår. Det hade gått väldigt fort när tillståndet blev akut.Aha intressant! Dör man då av av blodbrist eller själva magsåret?
@Hoarfrost Jag läste på på grund av nyfikenhet, och visar sig att blödning och spricka är två olika komplikationer av magsår. Båda kan vara dödliga.Sepsis och organsvikt. Jag känner en person som var mycket nära att dö av sprucket magsår. Det hade gått väldigt fort när tillståndet blev akut.