Just nu funderar jag på...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Slog mig att jag inte har varit förkyld på tre år och inte haft feber/varit sängliggande på 18 år *peppar peppar*
Funderar på hur det är möjligt? Dessutom mitt i en pandemi.

Funderar på vilken bukeperson som för 6 år sen (när jag hade brutit foten och hade väldigt ångest/oro över detta) sa ngt i stil med ”Du kommer alltid ha ångest över ngt. Nu är det foten men hade du inte brutit den så hade det varit för ngt annat.”
Minns att jag var arg då men oj så värdefull den kommentaren har varit för mig efteråt.

Finns det något naturligt sätt att dö på, där döden skulle resultera i att man blöder väldigt mycket? (Väldigt mycket som i att det kan gå genom golvet till slut)

Var i kroppen andra människor känner sina känslor. Kommer inte riktigt säkert ihåg när det gäller mig själv heller men vet att det kan vara supertydligt. Antar att nervositet hos många sitter i magen med tanke på "fjärilar i magen".

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Vad har ni för saker hemma som underlättar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för länge sedan...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
8 025
Senast: SaraXX
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
644
Senast: Hajfisk
·
Kropp & Själ Visst är vi några vinterbadare här? Vore kul att ha en tråd för det (hittade ingen när jag sökte så tror inte det finns nån?). Inleder...
2
Svar
20
· Visningar
1 061
Senast: Niyama
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 691
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar