Just nu funderar jag på...

Status
Stängd för vidare inlägg.
... säg till om du kommer på nåt bra. Jag börjar tro att det har att göra med att mysa mule. Föda barn och uppfostra dem är rätt jobbigt. Om nån nu skulle tycka det var meningen med livet.
Ja detsamma! Försöker att inte fundera på det men kommer lätt in i det när jag inte känner mig på topp.

Tittar på en yt-kanal som drivs av ett amerikanskt rescue center för främst hästar. De åker på auktioner och köper hästar som annars skulle skickas vidare till nästa auktion eller till slakt. Det är hur många hästar som helst på dessa ställen och jag förstår verkligen inte vart alla dessa hästar, mulor och åsnor kommer ifrån??

Tittar på en yt-kanal som drivs av ett amerikanskt rescue center för främst hästar. De åker på auktioner och köper hästar som annars skulle skickas vidare till nästa auktion eller till slakt. Det är hur många hästar som helst på dessa ställen och jag förstår verkligen inte vart alla dessa hästar, mulor och åsnor kommer ifrån??
Vad är det för kanal och vad heter programmet?

Funderar på varför jag inte fått något röstkort än?
Förtidsröstningen öppnar idag så det är på tiden trycker jag. Postmord kanske har klantat sig igen :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Vad har ni för saker hemma som underlättar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för länge sedan...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
8 025
Senast: SaraXX
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
644
Senast: Hajfisk
·
Kropp & Själ Visst är vi några vinterbadare här? Vore kul att ha en tråd för det (hittade ingen när jag sökte så tror inte det finns nån?). Inleder...
2
Svar
20
· Visningar
1 061
Senast: Niyama
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 693
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Autistisk bror
  • Badrumsrenovering