Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tvålkopp med lock och hål i botten?Just nu undrar jag hur jag bäst ska förvara min nya schampookaka och balsamkaka samt hur man på enklast sätt tar med sig den när man reser. De måste ju kunna torka efter användning men samtidigt vill man ju kunna förvara dem i något vid resa. Hmm... har någon nån fiffig lösning?
Glasmästeri!var ska jag få tag i en rund spegel, ca 2-4 cm i diameter.
Det går väl tåg hela vägen runt Bottenviken numera? Så du kan komma hem utan färja och behöver inte oroa dig för eventuella besök i grannlandet.Jag vill prova ett hackamore för min häst är besvärad av vanliga bett och gapar å ser eländig ut. Han är skitglad och stark som attan och älskar att springa så fort att örona fladdrar i vinddraget. Mina öron alltså. Ja, han vill gärna gasa på mer än vad jag tycker är lämpligt, och glad i hågen sticker om han kan! Sååå lång stoppaträcka även på typ kimblewick mm. Helst vill jag ha ett så snällt hack som möjligt, så klurar på ett sånt hjul. Men tänk om han inte går att stoppa då, han drar till Finland och jag ramlar av efter Turku i kurvan. Så jag får gå tillbaka till Nådendal å ta färjan hem å jag gillar inte att åka färja! Så jag funderar på om jag ska köpa ett vanligt hack med långa skänklar, eller ett par snälla hjul plus en enkel biljett till Kapellskär...
Död ved lever!Funderar på hur jag ska öka biologiska mångfalden i min trädgård. Det är redan rätt bra med liv, men efter att lyssnat på massa poddar om miljö vill jag ha ännu mer!
Tror jag behöver mer död ved. Det är bra.
Jag vill prova ett hackamore för min häst är besvärad av vanliga bett och gapar å ser eländig ut. Han är skitglad och stark som attan och älskar att springa så fort att örona fladdrar i vinddraget. Mina öron alltså. Ja, han vill gärna gasa på mer än vad jag tycker är lämpligt, och glad i hågen sticker om han kan! Sååå lång stoppaträcka även på typ kimblewick mm. Helst vill jag ha ett så snällt hack som möjligt, så klurar på ett sånt hjul. Men tänk om han inte går att stoppa då, han drar till Finland och jag ramlar av efter Turku i kurvan. Så jag får gå tillbaka till Nådendal å ta färjan hem å jag gillar inte att åka färja! Så jag funderar på om jag ska köpa ett vanligt hack med långa skänklar, eller ett par snälla hjul plus en enkel biljett till Kapellskär...
Mulmholk! Och död ved som bryts ner lååångsamt. En ekstock kan vara en fin bänk ocksåFunderar på hur jag ska öka biologiska mångfalden i min trädgård. Det är redan rätt bra med liv, men efter att lyssnat på massa poddar om miljö vill jag ha ännu mer!
Tror jag behöver mer död ved. Det är bra.
Tills det tryter med kunder!Hur lång tid det tar för en tatuerare att svara på mejl
Haha men eller hur. Då kommer jag få vänta tills hon går i pension.Tills det tryter med kunder!
Nej jag vet inte
https://www.omlet.co.uk/guide/hamsters/feeding_your_hamster/how_much_food/Hur mycket mjöl behöver jag hamstrar...
Men jag vet ju inte hur lång tid det tar innan min älskade mjöltillverkare kommer igång igen.
Här ska regnet vid fem sex tiden och det ska vara typ 30 grader, så kör på kjol idag!Vad jag ska ha för kläder. Vädret verkar bli varmt men risk för regn.
Shorts eller långbyxor. Första jobbdan idag också men kan va civilklädd. Nästan varit lättare med varselkläderna.
Det försvårar ju saken, jaMen jag vet ju inte hur lång tid det tar innan min älskade mjöltillverkare kommer igång igen.