Lätt hänt! Vi har inget med varandra att göra.Om det bara är jag som blir förvirrad av @Tuvstarr och @Fru_Tuvstarr
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lätt hänt! Vi har inget med varandra att göra.Om det bara är jag som blir förvirrad av @Tuvstarr och @Fru_Tuvstarr
Jag kan garantera att jag inte har någon fruOm det bara är jag som blir förvirrad av @Tuvstarr och @Fru_Tuvstarr
Ring 1177 eller fråga på ett apotek om det går att ta fler.Hur många Loratadin man kan ta på ett dygn?
Jag vet att det står en per dygn på paketet men det borde gå att öka på utan risk?
Jag fick en stor mängd myggbett igår. Jag slutade räkna vid 50
Bor inte i stan och har långt till närmaste apotek. Orkar inte riktigt sitta i kö till 1177 och dessutom ta upp tid för andra som faktiskt är sjuka.Ring 1177 eller fråga på ett apotek om det går att ta fler.
Fast här har du ju ingen aning om vem som svarar? Hur vågar du lita på det rådet ?Bor inte i stan och har långt till närmaste apotek. Orkar inte riktigt sitta i kö till 1177 och dessutom ta upp tid för andra som faktiskt är sjuka.
Tänkte mer om någon här hade koll.
Jag är 54 och har förmågan att skilja på rimligheten om någon säger att jag kan ta hela asken jämfört med att det är ok att ta en extra.Fast här har du ju ingen aning om vem som svarar? Hur vågar du lita på det rådet ?
Jag är också 54 och skulle inte lita på medicinsk information från ett forum...Jag är 54 och har förmågan att skilja på rimligheten om någon säger att jag kan ta hela asken jämfört med att det är ok att ta en extra.
Skulle definitivt inte ta upp tid i vården för något så banalt som kliande myggbett.
Jag kan bara svara för mig själv, men jag har tagit två per dygn ibland när min pollenallergi varit ovanligt besvärlig. Inga som helst konstigheter.Hur många Loratadin man kan ta på ett dygn?
Jag vet att det står en per dygn på paketet men det borde gå att öka på utan risk?
Jag fick en stor mängd myggbett igår. Jag slutade räkna vid 50
Vi är väl olika helt enkeltJag är också 54 och skulle inte lita på medicinsk information från ett forum...
Jag har fått ok från allergiläkare att ta 2per dag. En annan läkarbekant har sagt att det har gjort tester på upp till 17/dygn utan biverkningar. Jag har nog hållt mig till 2-3 vid riktigt allvarliga besvär dock.Jag är 54 och har förmågan att skilja på rimligheten om någon säger att jag kan ta hela asken jämfört med att det är ok att ta en extra.
Skulle definitivt inte ta upp tid i vården för något så banalt som kliande myggbett.
Om det bara är jag som blir förvirrad av @Tuvstarr och @Fru_Tuvstarr
Lätt hänt! Vi har inget med varandra att göra.
Jag kan garantera att jag inte har någon fru
BauerNu funderar jag på hur många mer än mig som just googlat sig fram till vad tuvstarr är för något
Jag tog 6 om dagen efter mitt jättepåslag av allergi. Men bara i ett par dagar. I samråd med läkare då (regionens chatt).Jag är 54 och har förmågan att skilja på rimligheten om någon säger att jag kan ta hela asken jämfört med att det är ok att ta en extra.
Vad man kan ha i en bjudskål på jobbet förutom godis? Har hittills haft godis med papper på Men funderar på något nyttigare alternativ. Typ energibars men det blir lite dyrt… frukt blir lite stort och krångligt och håller inte heller jättelänge. Det funderar jag på.
Förvisso desloratadin, men här är min -av läkare- rekommenderad dagsdos på daglig bas.Jag är 54 och har förmågan att skilja på rimligheten om någon säger att jag kan ta hela asken jämfört med att det är ok att ta en extra.