Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den här gången var det alla hushåll@Snowball
Jag undrar om vem som helst kan få elstöd?
Nä, du måste ha stått för elavtalet.@Snowball
Jag undrar om vem som helst kan få elstöd?
Fel av mig. Det här var ju elområde 3 och 4....Den här gången var det alla hushåll
Får alla det utan att göra nåt eller måste man anmäla att man gärna tar emot pengarna?Nä, du måste ha stått för elavtalet.
Det är inget man behöver anmäla, förutom möjligtvis ett kontonummer.Får alla det utan att göra nåt eller måste man anmäla att man gärna tar emot pengarna?
Hm. Spontant tänkte jag Shepherd's Pie om soppan går att mixa till mos (tveksamt) och soppa med pirog till om köttfärssåsen kan användas som fyllning.Om det går att kombinera köttfärssås med potatissoppa?
Tack för förslagen men det finns inte tillräckligt med ingredienser hemma för att göra något av det.Hm. Spontant tänkte jag Shepherd's Pie om soppan går att mixa till mos (tveksamt) och soppa med pirog till om köttfärssåsen kan användas som fyllning.
I så fall soppa som förrätt och köttfärssås med nåt som huvudrättTack för förslagen men det finns inte tillräckligt med ingredienser hemma för att göra något av det.
Smart! Så får det bliI så fall soppa som förrätt och köttfärssås med nåt som huvudrätt
Så avancerat. I mitt enkla kök hade lösningen varit att värma dem i samma kastrull och kalla det köttfärs- och potatissoppa.I så fall soppa som förrätt och köttfärssås med nåt som huvudrätt
Så kan man också göraSå avancerat. I mitt enkla kök hade lösningen varit att värma dem i samma kastrull och kalla det köttfärs- och potatissoppa.
Det hade jag också kunnat göra!Så avancerat. I mitt enkla kök hade lösningen varit att värma dem i samma kastrull och kalla det köttfärs- och potatissoppa.