Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle göra det i alla fall. Brukar (eftersom bara jag ska äta) låta mat svalna under natten och ställa in på morgonen. Det är väl inte rätt, men det har inte märkts något fel på maten.Funderar på om det går bra att äta stroganoff som någon (ahem) glömde att ställa undan igår kväll och först kom på att ställa in i kylen sen förmiddag.
Det gör jag oftaFunderar på om det går bra att äta stroganoff som någon (ahem) glömde att ställa undan igår kväll och först kom på att ställa in i kylen sen förmiddag.
Jehovas vittnen knackade på dörren idag. Undrar hur många som nappar på deras dörrknackande rekryteringskampanjer?
Aldrig hört eller läst? Kan det vara nån lokal uppfinning?Arbetskamrat-kamrat=arbets. Alla man tvingas umgås med Kanske man inte är kamrat..
Möjligt... lokal humor på jobbet kanske eller så..Aldrig hört eller läst? Kan det vara nån lokal uppfinning?
Jag önskar mest att typ "scienticts" skulle göra samma sak. Liksom knacka på, man bjuder på lite fika och så berättar de om de senaste upptäckterna i fysik eller nåt sånt. Det hade ju varit hur mysigt som helst.Jehovas vittnen knackade på dörren idag. Undrar hur många som nappar på deras dörrknackande rekryteringskampanjer?
Hur någon kan locka fram så många härliga och jobbiga känslor på samma gång?
Jag skulle göra det i alla fall. Brukar (eftersom bara jag ska äta) låta mat svalna under natten och ställa in på morgonen. Det är väl inte rätt, men det har inte märkts något fel på maten.
Kan berätta att stroganoffen åts (när det begav sig, inte idag ) och alla mådde bra!Det gör jag ofta
Än så länge aldrig blivit dålig av det, peppar peppar.
Ni kanske kan kompromissa och köpa en servis som finns i flera olika färger som man kan blanda lite som man vill? Vi har Swedish Grace i totalt 4 olika färger här hemma och jag, som annars inte förstår grejen med att ha udda saker, tycker det är jättefint att blanda dem lite hipp som happ.Jag och sambon har väldigt olika smak när det gäller saker. Jag tittar lite smått på serviser, och han tycket det är finast när man har väldigt udda saker, 3 av en sort, 2 av en annan osv osv. Gärna helt olika färger.
Så jag funderar på om jag helt enkelt ska skita i vad han tycker och helt enkelt köpa en servis utan att ens fråga honom? De vi har är 18 år gamla och är ordentligt slitna. Dessutom så är mattallrikarna väldigt stora, något som är bra onödigt när jag försöker gå ner i vikt.