1 liter ja men @Plantan hade 1 1/2 liter... jag brukar oftast ha 1 liter var faktiskt rejält skillnad i tid...Jag kokade upp en liter vatten på 3 min 10 s.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
1 liter ja men @Plantan hade 1 1/2 liter... jag brukar oftast ha 1 liter var faktiskt rejält skillnad i tid...Jag kokade upp en liter vatten på 3 min 10 s.
Oj va spännande! Vad ska de skriva om? Alla detaljer, please!Ska vara med i ett reportage i tidningen, och nu funderar jag på om jag borde uppdatera min sminkväska något, har ju inte sminkat mig på år känns det som. De skulle skicka fotograf så man vill ju se halvvettig ut på bild iaf.
De har ett reportage om olika livsstilar kring barn typ. Jag deltar som barnfri och ger mitt perspektiv på sakenOj va spännande! Vad ska de skriva om? Alla detaljer, please!
Och vad gäller smink, jag är sämst på smink. Men svart eller brun mascara å lite neutralt brunrosa läppbalsam är väl en bra början? Om jag var du, skulle jag gå in på typ Kicks och fråga om tips.
Nytt försök.Gjorde det förut. Tog 1 1/2 liter. 3,5 minuter tog det... en gammal bosch...
Många mil... skall ta tid på spisen..Nytt försök.
1 liter, 3 min 50 sekunder.
Den här vattenkokaren köptes för 4-5 månader sen. På Ica. Den har varit lika seg sen start. Inte blivit ett dugg bättre fast den tränat ett par gånger om dan, med ca 0.5 liter vatten.
@Krålus Din kokare är ju en räserkokare! Min tar längre tid för 1 liter än vad din tar för 1,5 !
Måste vara bra andrahandsvärde på den! Hur många sjömil har den gått? Vad vill du ha för den?
Ingen aning, men xylocain, kan det funka? Det behöver man inte ha nånting över, bara smeta på.Emblasalva. Förra gången jag var hos frissan och gjorde bryn hade jag emblasalva på då jag har extremt grova strån och det gör galet ont. Det gick ifrån olidligt till hanterbart. Jag smetade på krämen men sen har jag funderat på dom för förbanden det står att man ska ha över. Gör det ngn skillnad?
Bra fundering! Vi äter nästan bara frysgrönsaker nu, nån morots och broccoliblandning för 22 kr kg Jag funderar på att börja odla själv för att spara pengar. Vi kommer att få skörbjugg allihopa. På Ica kostade tomaterna 80 kr kilot.Jag funderar på hur mycket det kommer att kosta samhället när människor inte har längre råd att äta frukt och grönsaker. Vad kommer det kosta när människor blir sjuka? Varför hör jag ingenting om de konsekvenserna?
Fast frysgrönsaker är väl egentligen något av det bästa man kan äta i grönsaksväg? De skördas när de är på topp och fryses in direkt. Näringen bevaras. Det är i alla fall vad jag har förstått...Bra fundering! Vi äter nästan bara frysgrönsaker nu, nån morots och broccoliblandning för 22 kr kg Jag funderar på att börja odla själv för att spara pengar. Vi kommer att få skörbjugg allihopa. På Ica kostade tomaterna 80 kr kilot.
Det är inget fel på fryst, men det skulle ju vars gott med en fräsch sallad ibland. Med en gurka för 18 kr styck och tomaterna... Ja, det blir inte mycket sallad i det här huset.Fast frysgrönsaker är väl egentligen något av det bästa man kan äta i grönsaksväg? De skördas när de är på topp och fryses in direkt. Näringen bevaras. Det är i alla fall vad jag har förstått...
Går man på krogen vid 3 tiden så tänker jag att det är plättlätt att få tag på detKollar på Go’kväll. Det var ett reportage om kriminalsökhundar. De visade hur en hund letade efter kroppsvätska.
Lite knäpp fråga men när de tränar hundarna på att söka efter människosperma, är det riktig sperma då och liksom …hur får de tag på den?
Typ: ”Ursäkta, kan du r*nka i den här plastburken? Vi på polisen behöver övningsmaterial till våra hundar”Går man på krogen vid 3 tiden så tänker jag att det är plättlätt att få tag på det
Jag har varit på föreningsstämmor hela livet tror jag. Från tonåren till nu. Senast i söndags. Lokala, regionala och nationella.Hur går en föreningsstämma till? Kommer alla gamlingar döma mig för att jag inte vet vart jag kan sitta?
Lite sent svar men det gick bra. Jag dog inte och ingen dömde mig öppetJag har varit på föreningsstämmor hela livet tror jag. Från tonåren till nu. Senast i söndags. Lokala, regionala och nationella.
Var jag ska sitta har jag aldrig ens tänkt skulle vara nåt man bedömer
Hur den går till? Den följer en dagordning precis som vilket möte som helst. Något mer formalia bara - runt röstlängd, rösträknare, kallelsen etc.