Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad säger innehållsförteckningen? Där brukar väl stå en kort beskrivning. Typ kolsyrad dryck med druvsmak eller dylikt och då fattar man att det är meningen att det ska smaka druva.Vad är det för smak på denna? Dricker men funderar på vad som är speciellt med denna?
Visa bifogad fil 112425
Hittar inte. Försöker googla men hittills inte hittat.Vad säger innehållsförteckningen? Där brukar väl stå en kort beskrivning. Typ kolsyrad dryck med druvsmak eller dylikt och då fattar man att det är meningen att det ska smaka druva.
Tvättmaskin?Hur får man egentligen rent de där små dukarna jag gör rent glasögonen med?
Jag har liksom 7 st nu för att jag aldrig får dem helt rena och hatar när det blir fettränder på glasögonen. Känns inte hållbart att köpa nya helatiden.
Jag tycker tyvärr inte att det funkar så bra. Sist slutade det med att jag tvättade samtliga med diskmedel eftersom tvättmaskinen inte riktigt gjorde sitt jobb.Tvättmaskin?
"Att tvätta putsduken med jämna mellanrum hjälper dig att hålla glasögonen rena i längden. Tvätta den i maskin över 40 grader för att säkerställa att smuts och partiklar försvinner som annars kan orsaka repor på glaset. Använd aldrig mjukmedel på putsduken, mjukmedel kan nämligen lämna spår på glasögonen."
https://www.allas.se/hushall/sa-rengor-du-dina-glasogon-bast-och-tvattar-putsduken/247677
Jag röstar på chokladbollar. Mums!Jag funderar på om jag ska baka chokladbollar eller göra chokladsås till glass eller bara gå och lägga mig.
Kostar extra vad jag vet,Kan man skicka sms från Sverige till en svensk mobil som befinner sig utomlands? Kostar det extra för någon part? Inte inom EU.
Det har jag gjort ikväll !Jag röstar på chokladbollar. Mums!
Enligt smset jag fick från min operatör när jag anlände till England så var det 0kr för att ta emot. Men det kostade att skicka svar då.Kan man skicka sms från Sverige till en svensk mobil som befinner sig utomlands? Kostar det extra för någon part? Inte inom EU.
Okej, tackEnligt smset jag fick från min operatör när jag anlände till England så var det 0kr för att ta emot. Men det kostade att skicka svar då.