Det är en jättebra idé! Förargligt när såna smågrejer gör att man inte kan använda sakerna ordentligt. Och lika skönt att få det fixat!Annars lämna till en skräddare. Dotterns ryggsäck fixade de dragkedja på för några veckor sedan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är en jättebra idé! Förargligt när såna smågrejer gör att man inte kan använda sakerna ordentligt. Och lika skönt att få det fixat!Annars lämna till en skräddare. Dotterns ryggsäck fixade de dragkedja på för några veckor sedan.
Han bytte inte dragkedja utan lagade den. 200 kr. Ryggsäcken var så himla perfekt så värt det. Har lämnat in andra dragkedja jobb dit. Sånt som är extra krångligt...Det är en jättebra idé! Förargligt när såna smågrejer gör att man inte kan använda sakerna ordentligt. Och lika skönt att få det fixat!
Klok person i min närhet påpekade att det antagligen är på grund av blåsten som de lagt om inflygningen.Så himla mycket flygtrafik här idag. För ett och ett halvt år sedan hade jag inte tyckt det var obehagligt, idag gör det mig lite illa till mods.
Visa bifogad fil 111767
Hur personen här resonerar egentligen. Det handlar om en produkt från Rusta. Mer massproducerat redan från början kan det väl inte bli? Jag handlar också där men vill en ha ovanliga saker är det knappast rätt affär.
Har aldrig sett.Skulle skriva i rostbrödstråden och illustrera men nu är huvudet fullt av... Finns detta bröd ens kvar? Verkar borta
Visa bifogad fil 111813
Har aldrig sett.
Självklart är det nyttigt... en frukt om dagen...Jag funderar på ifall havrekex med pålägg av hasselnötskräm och banan räknas som bröd, nötter och frukt. I så fall äter jag mycket nyttigt just nu.
Om inte, då är det bara oförskämt gott
Vi får det i vår matkasse ibland. Så det finns någonstans på marknaden i alla fall.Finns inte malen koriander att köpa i påse?
Jag känner till en "by" i Sverige som lever inspirerat av Amish men utan att vara religiösa. Kollektiv kanske är mer rätt ord än by.Om det finns ett ”Amish”liv utan religion