Just nu funderar jag på….Del 2.

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Lilla
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 101 185
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har en kandidatexamen i idrottsvetenskap 😅. Men har inte velat jobba inom området sedan 2014-2015. (När jag blev klar)

Är kanske inte världens mest användbara kandidatexamen då.
Se det såhär, du har ett bra huvud och har en kandidat i alla fall, Det är något att bygga på.
Har du jobbat med något som en rekryteringsfirma kan vara intresserad av? isåfall sätt staus på linkedin att du söker jobb. Det kan du göra i alla fall. Jag jobbar inom teknisk informations hantering, och lönen är bra. löjligt bra. nackdelen är att det är lätt att bränna ut sig.
1674594910901.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Detta är ingen tävling utan en påminnelse till oss om att inte glömma och att fortsätta ta in ny info om förintelsen. Alla händelser är... 2
Svar
25
· Visningar
1 809
Senast: Monimaker
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
770
Senast: Malin_L
·
Tjatter Just nu funderar jag på hur oändligt mycket vi funderar på, så det behövdes en 3e tråd... 47 48 49
Svar
974
· Visningar
35 755
Senast: MJLee
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
325
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka