Givetvis! Att jag inte tänkte på det.Jag tror att det är den jorden du ska ha när du sår älgar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Givetvis! Att jag inte tänkte på det.Jag tror att det är den jorden du ska ha när du sår älgar
Va!? Behöver ni så? Här i Småland är det självsådd på älgarnaJag tror att det är den jorden du ska ha när du sår älgar
Det är en nyhet för i år. Har du inte hört att älgstammen minskar i hela landet?! Dom behöver ju hjälp att föröka sigVa!? Behöver ni så? Här i Småland är det självsådd på älgarna
Är inte tall bättre än gran om man ska göda älg?Det är en nyhet för i år. Har du inte hört att älgstammen minskar i hela landet?! Dom behöver ju hjälp att föröka sig
Det allra bästa är om man köper ett kit med ett älgfrö och tre granfrön
Det är så svårt att hitta bra tallfrö i dessa dagar, allt verkar vara contorta...Är inte tall bättre än gran om man ska göda älg?
För att det är svårare att hitta oljefritt vatten än vattenfri oljaVarför kostar en burk med tonfisk i vatten mer än en burk av samma sorts tonfisk i olja? Har svårt att tro produktionskostnaden för vattnet skulle vara högre...
Jag funderar på om det är en slags skata på din avtar.Till trådens ämne - varför är min hjärna urflippad idag
Att vara Ingenjör eller ingenjör inom järnväg är ganska välbetalt.På varför mina kusiner blev spelutvecklare och inte jag . Okej, jag har kanske inte rätta intresset men jag är galet avundsjuk på lönen. I alla fall den ena har en bruttolön tre gånger så hög som min .
Jag måste byta jobb. .
Att vara Ingenjör eller ingenjör inom järnväg är ganska välbetalt.
Vad har du för utbildning?Jag måste göra något som inte kräver mer utbildning . Men jag behöver kanske inte 60 000 i bruttolön. Men 30? det måste väl vara möjligt.
Jag har en kandidatexamen i idrottsvetenskap . Men har inte velat jobba inom området sedan 2014-2015. (När jag blev klar)Vad har du för utbildning?
Se det såhär, du har ett bra huvud och har en kandidat i alla fall, Det är något att bygga på.Jag har en kandidatexamen i idrottsvetenskap . Men har inte velat jobba inom området sedan 2014-2015. (När jag blev klar)
Är kanske inte världens mest användbara kandidatexamen då.
Japp, det är det. En gråhårig enJag funderar på om det är en slags skata på din avtar.
De är också vackra!Japp, det är det. En gråhårig en