Det är väl två olika versioner på samma "seriematerial" om jag inte minns helt fel?Två serier med samma namn?
Visa bifogad fil 110777
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är väl två olika versioner på samma "seriematerial" om jag inte minns helt fel?Två serier med samma namn?
Visa bifogad fil 110777
Jaha ok.Det är väl två olika versioner på samma "seriematerial" om jag inte minns helt fel?
Jaha ok.
Tack! Har sett den gamla och gillade den. Får ge den nya en chans.Var tvungen att dubbelkolla det hela. Verkar som Den som dräper- Mörkret (2019) är en fristående uppföljare på Den som dräper(2011).
Jag har dock inte sett något av dom. Än.
Så är säkert någon annan som har mer koll.
Gillade också den gamla och blev också förvirradTack! Har sett den gamla och gillade den. Får ge den nya en chans.
Hur kan du inte gilla tenn? Det är så genuint och vackert utan att vara pråligt.Velar mellan att lägga bud på ett tennfat eller inte. Missade en budgivning på ett objekt av samma formgivare för ett tag sedan, där ingen verkade inse värdet på objektet, så jag tror att det egentligen mest är det som fortfarande grämer mig. Tenn är inte min metall.
Jag vet inte, det är nog ren känsla bara. Känner lite obehag av tenn.Hur kan du inte gilla tenn? Det är så genuint och vackert utan att vara pråligt.
Om fet finns nån mus-skrämma som nånsin funkar mot…möss?
Modellen Hund med extrakompetensen ”rasen fanns på skeppen för att jaga råttor och andra skadedjur” funkar inte heller…Ja, modellen som heter K.A.T.T fungerar ypperligt
Ja, det gör den verkligen . Vi har ALDRIG musproblem!Ja, modellen som heter K.A.T.T fungerar ypperligt
Vad kommer det bittra från?Det bitterljuva i att se och höra begåvade personers framträdanden.
Mina envisas med att plocka IN mössen, både levande och döda.Ja, modellen som heter K.A.T.T fungerar ypperligt
Längtan efter att själv lägga sin själ i kreativiteten . Påminnelsen om att jag inte är på den plats jag vill göra.Vad kommer det bittra från?