Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha så lustigt, kom över det kontot förra veckan och funderade på om du var kvar så läste sista inlägget och nähä men titta därJag hade en gång ett annat användarkonto. En dag insåg jag att det var samma datum som jag hade registrerat mig, 10 år senare. Då skrev jag farväl och loggade ut för sista gången.
Sen väntade jag till 13 januari 2013 innan jag registrerade det här. Så kanskeee ...
Tillägg: Inser ju själv att jag hade blivit väldigt nyfiken/frustrerad av att läsa ett sådant A men inte B-inlägg. darkblonde hette kontot, efter namnjustering från fakeblonde.
Jag tänker att det varierar lite på vem som sticker med? Jag får vaccin varje vecka nu under vintern, och det är ju samma varje vecka (även om dosen ändras) men beroende på vilken sköterska som sticker så gör det olika ont eller känns inte allsVarför vissa vaccin gör ont vid injektion men inte andra
Jaha nej, jag menar inte så. Sticket känns såklart lite men jag tänker på själva vätskan. När jag tagit mot covid så har det inte känts något vid själva injektionen men när jag fick Gardasil 9 så brände det när hon sprutade in det. Minns att det var likadant när jag fick tidigare variant av Gardasil i mellanstadiet.Jag tänker att det varierar lite på vem som sticker med? Jag får vaccin varje vecka nu under vintern, och det är ju samma varje vecka (även om dosen ändras) men beroende på vilken sköterska som sticker så gör det olika ont eller känns inte alls
Ah! Ja då är jag med. Och när du säger det håller jag med mitt vaccin jag får nu känns tack och lov inte mer än beroende på bra eller dåliga stick hittills tack och lovJaha nej, jag menar inte så. Sticket känns såklart lite men jag tänker på själva vätskan. När jag tagit mot covid så har det inte känts något vid själva injektionen men när jag fick Gardasil 9 så brände det när hon sprutade in det. Minns att det var likadant när jag fick tidigare variant av Gardasil i mellanstadiet.
Jag slutade bleka håret så det stämde inte längre.@TygerTyger inte så stalkingaktigt egentligen men mindes hur enormt förvirrad jag var över den subtila namnändringen och kom över en gammal tråd
Lika bra att stanna
Fräs på lite purjolök och tonfisk. Krydda med örtkrydda/örtsalt. Häv i creme fraiche och gegga ihop. Gegga ner blandningen i pasta.Vad jag skall kasta i pastasåsen som jag skall äta till frukost.
Olika ämnen?Varför vissa vaccin gör ont vid injektion men inte andra
Förutom tonfisken så. Nu var ju detta över en vecka sedan. Men det blev bacon grädde (obs 40% grädde) och lite smått och sånt. Funderar nu på morgondagens frukost.. idag blev det spagetti köttfärssås och mycket jalapeno ost. Nyttigt.........Fräs på lite purjolök och tonfisk. Krydda med örtkrydda/örtsalt. Häv i creme fraiche och gegga ihop. Gegga ner blandningen i pasta.
Gott och lättätet.
Jaa så måste det ju vara. Förstår bara inte varför.Olika ämnen?
Jag tar en spruta Eporatio varannan vecka, och insulin flera gånger om dagen. Epo svider nåt så in i h...
Insulin känns inte alls.
Men?Jaa så måste det ju vara. Förstår bara inte varför.
När du beskriver det så låter det vettigt. Jag har trott att det är samma grundgegga i alla vaccin och sen bara något litet extra/annorlunda beroende på vad den ska skydda emotMen?
Om du häller terpentin i ett öppet sår eller vatten, så känns det olika.
Varför skulle olika ämnen som sprutas in i din muskel kännas lika?
Njae.När du beskriver det så låter det vettigt. Jag har trott att det är samma grundgegga i alla vaccin och sen bara något litet extra/annorlunda beroende på vad den ska skydda emot
Ja, nu räcker det. Hej så länge!Jag hade en gång ett annat användarkonto. En dag insåg jag att det var samma datum som jag hade registrerat mig, 10 år senare. Då skrev jag farväl och loggade ut för sista gången.
Sen väntade jag till 13 januari 2013 innan jag registrerade det här. Så kanskeee ...
Tillägg: Inser ju själv att jag hade blivit väldigt nyfiken/frustrerad av att läsa ett sådant A men inte B-inlägg. darkblonde hette kontot, efter namnjustering från fakeblonde.
Åhh okej. Tack för förklaringen!Njae.
Ta mitt insulin t.ex. Det är insulin, utan "grundgegga". De mängder jag ger mig är nån droppe bara.
Eller det penicillin jag sprutat hästar med. Det är penicillin med lite spädning. I stor dos.
Vaccindoserna är små. Vore det stora mängder spädningsmedel vore de stora. Helt i onödan.
När du beskriver det så låter det vettigt. Jag har trott att det är samma grundgegga i alla vaccin och sen bara något litet extra/annorlunda beroende på vad den ska skydda emot