Just nu del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu ska jag lägga mig i sängen med det nyinköpta godiset och ipaden, titta lite på melodifestivalen på svt play och bara ta det lugnt.

Sitter och dricker öl efter att ha sett American Idiot på Malmö Opera. Helt ok föreställning som framför allt gjorde mig akut konsertsugen. Halvt värdelöst att sitta civiliserat stilla i ett operahus under en rockkonsert ju O_o

Just nu ska jag kika på GHS hoppning eftersom det får bli en lugn dag idag, igen.

Den där influensan greppade tag i min sambo förra onsdagen, lille sonen fick den förra fredagen och jag fick den i fredags. Jag mår lite bättre idag men inser att första jobbdagen får börja med en sjukanmälan :(

Just nu kör jag "upploppet" på hemtentan. Fråga 1, 4 & 5 (av 5) är helt klara, fråga 2 är 1/4 del klar och jag har precis börjat skriva på 3e. I can do this!!

Just nu sitter jag med förjävlig huvudvärk och konstaterar att det på ett sätt är skönt, för nu orkar/kan jag inte tänka på allt som trasslar runt i hjärnan :p

Just nu säger SMHI och klart.se att det ska vara strålande sol och 6-8 plusgrader nästa söndag. ÅH vad jag hoppas att det stämmer! Vår. Jag vill ha vår (och sommar)!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
673
Svar
2 001
· Visningar
98 942
Senast: pepp
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
242
Senast: Badger
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 814
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar