Just nu del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu är jag otroligt sugen på något gott (läs: onyttigt) och har absoluta favoritglassen i frysen, MEN den ska sparas till på fredag... Åh, så jobbigt det blir!

Inne på dagens sjunde timma av tentaplugg. Ska sitta två timmar till är tanken. Samtidigt verkar kråkorna ha party utanför fönstret.

Just nu ska jag försöka samla kraft för att göra något vettigt. Det vill säga starta elden, tömma diskmaskinen och börja laga mat. Åh vilken startsträcka det är...

Just nu har jag precis landat i soffan efter att ha städat hos + nattat djuren, rastat hunden och tänt en brasa. Sambon jobbar borta så jag får sova själv inatt - känns konstigt att vara själv i stora huset!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
673
Svar
2 001
· Visningar
98 942
Senast: pepp
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
242
Senast: Badger
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 814
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2