Just nu del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu är jag löjligt exalterad över att åka och kolla på en häst. Det är drömhästen på pappret men min situation just nu är ingen drömsituation..

Ska%CC%88rmavbild%2B2015-02-22%2Bkl.%2B22.29.00.png

(Status på mig just nu + att jag sitter och halvgråter till Jon Henrik Fjällgren's Melodifestivalen-bidrag)

Just nu sitter jag vid morsans dator och väntar på att hon ska äta sin kvällsmat. Orkar inte gå hem riktigt än. Behöver några fler koppar te först...

Just nu är sjukt lättad, fick sommarjobb idag! Vilket betyder att jag slipper leva på nudlar och kan betala hyran i sommar med :D
Lustigt dock att jag gått med ont i magen i flera veckor för att Ingen har hört av sig från de jobb jag sökt, men nu när man har fått ett jobb, då minsann ska andra också höra av sig.. haha! Känns så typiskt.

Just nu har jag käkat en maxad dos Propavan och hoppas få sova inatt. Ska ta med mig lite att läsa till sängen och sedan slumra in så sött :grin:

Just nu känns livet galet hopplöst uselt... Misstänker att det beror på att jag nu gör godisuppehåll (jag brukar i princip leva på godis men har bestämt mig för att ta hand om kroppen lite) och vet att det blir bättre med lite bra musik och kanske om jag röjer upp lite hemma. Men fy. Jag vill mest begrava mig i sängen för all framtid känns det som...

Just nu undrar jag var i hela universum mitt bankomatkort befinner sig... Jag har mest troligt lagt det på "något bra ställe", men hittar det verkligen inte. Kollat överallt tycker jag, men nej, det är borta... GAH!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
673
Svar
2 001
· Visningar
98 942
Senast: pepp
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
242
Senast: Badger
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 814
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Liten fodertunna?