Just nu del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu har jag sjukt ont i ett ben av någon konstig anledning.
Och glad över att ha hittat jeans som är tillräckligt långa. Woho!

Senast ändrad:
Just nu försöker jag hitta motivation till min hittills längsta arbetsdag (på det här jobbet vill säga, har haft längre dagar på tidigare jobb, men det var länge sedan).

Har precis handlat, och skrivit ledighetsansökan på jobbet. Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 13.30 så det slipper vara tyst och lugnt här hemma. Min minste parvel gör sin första egna dag på förskolan idag, 09 lämnades han. Herrejösses, hur gör man när man är helt ledig?

Just nu skär det lite i matte hjärtat då ena hunden fått ta bort en klo idag pågrund av klobrott och han tycker inte alls om känslan efter att varit sövd utan går runt och har svårt att finna ro och gnäller.. Min lilla pojk.

Just nu ska jag dricka upp mitt kaffe, och sen ta med äldsta sonen till badhuset. Lite egentid med honom med det roligaste han vet (då vi har ett litet fjuttigt äventyrsbad) samt att jag kan kombinera med lite simning :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
673
Svar
2 001
· Visningar
98 942
Senast: pepp
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
242
Senast: Badger
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 814
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar