Just nu del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu sitter jag vid datorn, har städat och ska ta en cigg. Trött lördag. Väntar på pojkvännen, tiden går långsamt som bara den.

Just nu funderar jag på att göra en smoothie innan det är dags för lördagsfika hos morsan. Vi ska visst glo på melodifestivalen ikväll :p

Just nu sitter jag med hungrig mage och väntar på att klockan ska bli 20 då min karl ska servera mig hamburgare i tid för melodifestivalen. Åh vad jag tycker om denna fina karl som får mig att le varje dag och som skämmer bort mig lite ibland:love:

Just nu väntar jag på att ringa förskolan, liten parvel är förkyld med feber så ingen förskola imorgon. Och eftersom vi har en förskola som är öppet dag/kväll/helg så kan jag ringa redan idag. Skit bara att min inplanerade vattengympa får hoppas över. Denna veckan som kommer så är sonen inplanerad 15 timmar på förskolan dvs 15 timmar själv för mamman i hemmet :D :o

Just nu väntar jag på att få börja ett Google Hangout-möte men de på fastlandet verkar vara lite sega.. Jag vill sätta igång nu så att vi får någonting gjort! :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
673
Svar
2 001
· Visningar
98 942
Senast: pepp
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
242
Senast: Badger
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 814
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar