Just nu del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu tar jag en några minuters vila i sängen innan det är dags att åka till jobbet. Känns bra att starta veckan lite lugnt i alla fall :)

Just nu är jag så trött att jag skulle kunna stå och sova.
Lade mig tidigt igår men har ändå varit gräsligt trött hela dagen idag, önskar just nu att jag inte behövde gå på utvecklingssamtal med sonen om en stund. Skulle hellre slappa i soffan resten av dagen.

Just nu ska vi snart gå till skola och dagis. Passar på att ta det lite lugnt en stund innan. Trött som as, vaknade halv fem av att det var för varmt, slängde av mig täcket och somnade om, vaknade en stund senare av att jag frös, på med täcket igen och vaknade en stund senare av att det var för varmt igen. Yay

Just nu sitter jag och läser kontraktet/avtalet för nya jobbet. Lite bitter att jag ska börja om 13 dagar istället för imorgon. Men va fan lite mer semester. :up:
Enda jag fruktar för är att jag får nycklarna till nya lägenheten och börjar nya jobbet SAMMA DAG. Sätter nerverna lite i spel. :nailbiting:

Just nu sitter jag och försöker förneka det faktum att jag behöver bryta kontakten med en väldigt omtyckt person... Usch. Det här är inte kul :(

Just nu har jag lämnat liten D på förskola. Jag och stor D är fortfarande sjuka, den sistnämnda väntar på att VC ska ringa upp så vi kan diskutera hans bekymmer. Själv peppar jag mig till att bli frisk, sjukt tråkigt att vara hemma :(

Just nu är jag påväg hem ifrån min förra arbetsgivaren. Så in helvetes konstig känsla att lämna in kläder och material frivilligt. (Alltid blivit sparkad tidigare..)

Sen sitta där å fika med dom. Och höra vilka fina referenser de har lämnat till nya arbetsgivaren. Jag kommer fan aldrig få såna fantastiska chefer igen. :cry:

Visst jag lämnar en fantastisk arbetsgivare gör att gå till en annan bra arbetsgivaren.
Men det känns så jävla fel att säga upp sig. Whhhhhhhhyyyyyy. Whyyyyyyyyyyyyy.:(

Just nu sitter jag och lyssnar på en låt av en artist som jag tidigare verkligen ogillat. Låten råkade komma idag på radio när jag körde bil och precis när jag skulle kunnat byta radiokanal så insåg jag att just den låten var riktigt bra. Texten passar mig perfekt för tillfället.

Just nu är jag otroligt trött. Jobbade 7-17.45, fixade stallet på lunchen, hämtade dottern efter jobbet och åkte sen tillbaka till jobbet. Träffade där min moster och morbror och sen var vi alla på fängelsets anhörigdag. Jättetrevligt men det blev en lång dag. Unga fröken tyckte att det var jättekul så det får ursäkta den långa dagen :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
673
Svar
2 001
· Visningar
98 942
Senast: pepp
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
242
Senast: Badger
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 814
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar