Just nu del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu zappade jag förbi Hasselhoffs talkshow på trean och undrar om det finns folk som kollar på det?! O_o

Plus att jag är galet sugen på choklad tack vare tråden på senior :devil:

Just nu inser jag att det kan bli knepigt att sova inatt... Järnvägsbygge knappt 100m från sovrummet. Iskallt hemma också eftersom elementen stängs av så fort det blir plusgrader ute. Att det känns som 600 minusgrader ute trots att termometern visar 6 plusgrader gör mig inte på sådär jättebra humör.

Just nu har jag fått iväg lite viktiga mail, ätit frukost och skulle träna tänkte jag. Men kan man göra det med halsont? Är det bara och träna på eller bör man avvakta?

Just nu sitter jag och äter gryta (med sked, mums!) i sängen som jag typ inte lämnat på hela dagen och lyssnar på p3 dokumentär. Idag har jag varit LEDIG!

Har matkoma efter att ha gjort en pasta carbonara med inte helt rätt proportioner mellan ingredienserna (ie väldigt mycket ägg och grädde och ingen svartpeppar). Borde strukturera upp och förbereda den intensiva veckan som ligger framför mig men hjärnkontoret är inte direkt alert.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
673
Svar
2 001
· Visningar
98 942
Senast: pepp
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
242
Senast: Badger
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 814
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Storlek röd Kong?