Just nu del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men det är såå jobbigt att shoppa bh :wtf:

Får gå och se om dom har någon liknande från samma märke. Köpte denna för typ 5 år sedan så den har varit med ett tag.

Haha, jag är nog knäpp, jag gillar att köpa just bh, men det är för att jag tycker att det är lättare att hitta bra sådan än andra bra kläder.

Just nu ska jag nog ta och duscha (fortsätter på temat av tidigare inlägg ;)) och sedan ska jag gå och lägga mig. Hoppas att inte grannarna hatar mig för att jag spolar vatten så sent :crazy:

Just nu sitter jag med världens lyxproblem och vet varken ut eller in. Varför ska perfekta jobbtillfällen poppa upp när man har fullt upp redan som det är.. :nailbiting: Beslutsångeeeest.

Just nu är jag nöjd med att ha fått både Bricanyl och Pulmicort utskrivet. Nu är det dags att hålla tummarna för att det hjälper!

*påminner mig själv ännu en gång om att aldrig skaffa barn* :p

Såå farligt är det inte med nej, vill du vara hundra på att få ha kvar en snygg form på brösten så ska du inte skaffa barn :p
Visserligen väldigt individuellt men jag tror dock dom flestas bröst ändras på något vis efter en graviditet och amning.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
670
Svar
2 001
· Visningar
98 942
Senast: pepp
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
240
Senast: Badger
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 814
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar