Just nu del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu sitter jag och har en paus efter att ha pluggat in i princip en hel jädra kurs på en dag, lagom trött i skallen men känner mig på något underligt vis ändå redo inför slutprovet imorgon.
Tänk då vad man skulle känt ifall man faktiskt inte åsidosatt denna kurs i två månader pga annat plugg och jobb, hoho jaja..

Just nu funderar jag på lite kaffe, är skittrött. Jobbat 7-16 i måndags, 16 till 22 i tisdags, 7 till 16 i onsdags, liten parvel väckte oss 05.40 igår och jobbade 16 till 22, idag ville han kliva upp 06.00. Jag jobbade sist i början av juli 2013, var sjukskriven april till juni 2013 så jag har blivit för bortskämd med att kunna lägga mig tidigt så jag är trött. Och har ett viktigt möte sen vid 10 där jag behöver vara pigg :banghead::banghead:

Just nu är jag förbannad på exet som låter sonen vara hemma från skolan för skitsaker. Det var viktigare att åka och hämta exets morsa i Dalarna än att se till att sonen kom till skolan. Gaah! Smart och lära sitt barn och skolka :banghead: Inte första gången han är borta från skolan fast han är fullt frisk

Just nu har jag precis nattat dottern. Ovanligt tidigt för att vara en fredagskväll men vi ska gå upp lite hyfsat imorgon så det är lika bra :)

Just nu sitter jag på Arlanda och ska strax kliva ombord på flyget till Istanbul och sen vidare till Dalaman. Är märkligt lugn för att vara jag.

Just nu dricker jag te, äter brownies och funderar på hur jag ska skriva i några jobbansökningar som ska skickas iväg ikväll.

Just nu dricker jag AME , alkoholfritt rose, och drömmer mig bort. Har varit och röjt i sambons hus idag, 2 veckor kvar tills de nya ägarna tar över så vi städade ut det allra sista. Skönt att ha blivit av med huset, nu återstår bara att söka lönelöfte för vårt gemensamma hus :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
669
Svar
2 001
· Visningar
98 942
Senast: pepp
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
240
Senast: Badger
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 814
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024