Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Just nu sitter vi på tåget till Kastrup Jag vaknade pigg klockan 5.15, efter fyra timmars sömn, och solen skiner Hoppas nu klara resan utan fjolårets alla missöden!
Just nu sitter jag på nålar typ.
Imorgon. Imorgon asså. Imorgon börjar jag på mitt nya jobb och får nycklarna till lägenheten.
Skräckblandad förtjusning. Så jävla rädd att göra eller säga något fel i morgon. Herregud.
Just nu försöker jag hålla mig vaken tills en vän till mig kommer med färjan så att hon kan hämta sina nycklar till sin lägenhet. Vill helst bara sova *gäsp*!
Just nu undrar jag över hur sociala medier har kunnat ta över folks liv? Jag menar då att:
*Om det inte syns utåt så finns det inte
*Den fasad som är uppmålat utåt är den "äkta"
*Folk man inte träffar privat ska följa och gilla ens kort
*Man slutar ringa varandra, "jamen vi skrev ju på facebook chatten"
*Folk blir sura för att de inte får vän-ansökan godkänd eller t om blockad, fast man aldrig ens hejjar på stan
*Listan kan göras lång
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.