Just nu del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu sitter vi på tåget till Kastrup :) Jag vaknade pigg klockan 5.15, efter fyra timmars sömn, och solen skiner :D Hoppas nu klara resan utan fjolårets alla missöden!

Just nu sitter jag och njuter lite av vårsolen och beundrar mina tulpaner i fönstret

tulpaner.jpg

Just nu sitter jag på nålar typ.
Imorgon. Imorgon asså. Imorgon börjar jag på mitt nya jobb och får nycklarna till lägenheten.
Skräckblandad förtjusning. Så jävla rädd att göra eller säga något fel i morgon. Herregud.

Just nu försöker jag hålla mig vaken tills en vän till mig kommer med färjan så att hon kan hämta sina nycklar till sin lägenhet. Vill helst bara sova *gäsp*!

Just nu undrar jag över hur sociala medier har kunnat ta över folks liv? Jag menar då att:

*Om det inte syns utåt så finns det inte
*Den fasad som är uppmålat utåt är den "äkta"
*Folk man inte träffar privat ska följa och gilla ens kort
*Man slutar ringa varandra, "jamen vi skrev ju på facebook chatten"
*Folk blir sura för att de inte får vän-ansökan godkänd eller t om blockad, fast man aldrig ens hejjar på stan
*Listan kan göras lång

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
669
Svar
2 001
· Visningar
98 942
Senast: pepp
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
240
Senast: Badger
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 814
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Utreda för allergi eller inte