Just nu del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min pappa fick bukspottskörtel cancer. Han var 57 år. Min pappa hade dock aldrig rökt i sitt liv. Han drack måttligt (typ ett glas vin till maten). Tränade och red sina hästar dagligen och var atletisk, sund etc. Livet är tyvärr inte alltid "rättvist", bra att du stöttar din mamma!
Jag beklagar hemskt mycket :(

Just nu har jag precis ätit mellis och är nyfiken på om jag får tillbaka eller ej på skatten... ska se om jag kan kolla...men de kund ejag visst inte.. fel vid inloggning.. brööl.

//r

Kollar på tv och sneglar på hunden som verkar ehm... lite lätt utslagen! :meh:

11085039_869844609776240_1344127729_n.jpg

Just nu kan jag inte bestämma mig för vilken av de två sängarna jag tittade på idag jag ska köpa :arghh: de båda är så olika! och i olika affärer så jag kan inte prova dem samtidigt även om det var nära så idag :p

Just nu äter jag frukost, lyssnar på Pink och funderar på varför min bärbara hårddisk inte fungerar. Håll tummarna att det är nåt tillfälligt bara, har precis allt på den :nailbiting:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
669
Svar
2 001
· Visningar
98 942
Senast: pepp
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
240
Senast: Badger
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 814
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar