Just nu del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu dricker jag kaffe och försöker vakna till liv. Har jobbat 31,5 timmar med start lördag, och slutade 22 igår. Men inte fick jag någon efterlängtad sovmorgon inte, den där lille parveln klev upp 05.30. Överlycklig var han, och inga planer på att somna om :meh:

Just nu ska jag lämna datorn och skölja ur hårfärgen. Börjar dagen med att bli mörkhårig och planera om resvägen till jobbet, något som tydligen blev tvunget pga stort vägarbete... Tur att jag börjar först kl 10 och missar värsta morgontrafiken...

Just nu sitter jag och pluggar så att det ryker om det, samtidigt som massor av underbar vårluft flödar in genom fönstret. :love:

Just nu har jag just planterat lite:
10418889_10152788874655678_5209242013312242684_n.jpg

=D

//r

Just nu borde jag göra massor.

Boka tvättid. Packa upp sista kartongerna. Dammsuga. Raka benen. Göra en utbildning till jobbet via internäääätet. Laga mat. Fixa en klädstång till garderoben.

Meeeeeen orken finns där inte. Trots jag slutade 2h tidigare idag. Vad har jag gjort sen jag kom hem? Jo, legat i sängen å glott tv. :meh:

Just nu har jag precis lagt ifrån mig böckerna och tänker inte plugga mer idag. Blir nya tag imorgon då hela dagen ska spenderas på biblioteket, igen:p

Just nu försöker jag peppa mig själv inför anställningsintervjun om en dryg timme. Ska kolla upp adressen dit jag ska en extragång bara, fixa det sista hemma och ge mig av :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
669
Svar
2 001
· Visningar
98 941
Senast: pepp
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
240
Senast: Badger
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 809
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar