Just nu del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu har jag just kommit hem efter en kall men härlig skrittrunda på vildponnyn och dricker just nu en varm kopp te och tänker skriva lite låttexter innan det blir dags för att soovaa :up: :love:

Just nu är jag glad. Avslutade precis ett telefonsamtal med en av mina närmsta vänner. Vi har haft det lite kämpigt ibland, men nu ringde hon bara för att höra hur det var med mig och fråga om jag vill ses imorgon (OM jag vill!) och dessutom fråga om jag vill hjälpa henne när hon i sommar flyttar till annan stad. Det märktes att hon kände att hon bad mig om för mycket, men jag tycker mest att det verkar spännande att få se en ny del av landet och gillar att hon ville ha just min hjälp :)

Just nu är jag "ofrivillig" kattvakt åt min grannes katt som gärna springer in till mig när hon fryser och matte inte kommit hem ännu. Inte mig emot som gärna har lite sällskap. Hör självklart alltid av mig till matte och hon är på väg hem så snart blir jag själv igen :/

Just nu är jag trött, är bokad på jobb 62 timmar denna vecka och idag blev det 50 min övertid. Inte lätt att vara ringrostig undersköterska , på en ny arbetsplats och dessutom i ett samhälle jag knappt varit i ens privat.

Just nu ligger jag i sängen och halvslumrar. funderar på att kanske ta och sträcka på benen och dricka en kopp te innan jag hinner somna här :p

Just nu sitter jag som på nålar. Imorgon ska jag kanske köpa en kamera som jag drömt om i flera år :banana:
En tokbra kamera som jag äntligen har råd med (tack vare att jag hittade den till riktigt bra pris begagnat). Om jag köper den så kommer jag vara lyckligast i världen, ungefär :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
669
Svar
2 001
· Visningar
98 941
Senast: pepp
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
240
Senast: Badger
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 809
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Gamla trotjänare
  • Autistisk bror
  • Textilåtervinning