Just nu del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu har jag just bakat kakor till sonens kalas på torsdag och gömt barnens påskägg (ja det är en vecka kvar jag vet :p men de är hos sin pappa då) Ska ta lite te nu och kolla på några avsnitt av Charmed

Just nu pluggar jag cellbiologi och försöker förstå det här med oberoende nedärvning när det handlar om loci på samma kromosom och på olika kromosomer.... fast det blir kanske samma resultat...? åå...

//r

Senast ändrad:
Just nu dricker jag te och funderar på vad jag ska titta på.
Har ju tittat på Charmed men har sett klart den serien nu, behöver nåt nytt men vet inte vad. Några förslag?

Just nu ligger jag helt utslagen i soffan efter en lång dag med högskoleprovet. Lär nog inte bli några större problem med att somna ikväll!

Nej den har jag inte sett, ska kolla upp den.

Ok hehe, vad är det för hund?

Det finns rätt många säsonger också :)

Cajsa är en snart 3-årig Golden retriever-tik. Väldigt pigg, glad och livlig :)

10505603_10152937022531102_2963278354075362855_n.jpg

Just nu undrar jag vad klockan är ^^ haha. Det var natten till söndag man skulle stämma om asså? Så klockan är 10 nu?? Fick för mig de va inatt man skulle ställa om...

//r

Just nu tycker jag inte att det är särskilt kul alls att bo här på ön, med en pappa som precis åkt in på akuten känns det riktigt jobbigt att vara bosatt 5 h bort från familjen:cry:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
669
Svar
2 001
· Visningar
98 941
Senast: pepp
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
240
Senast: Badger
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 809
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Storlek röd Kong?