Just nu del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu funderar jag på varför min hund är kraftigt halt från ingenstans. Hittar inget på tassen. Var inte halt när jag var ute och gick.
Väntar på att veterinären ska ringa upp...

Just nu känns det som om jag ska svälta ihjäl i väntan på att maten blir klar… Sedan funderar jag lite på varför trafikskolor får sina elever att köra på vägar som de uppenbarligen inte klarar av på ett bra sätt. Idag körde jag om en trafikskolebil på uppfarten till en motorväg (har aldrig tidigare kört om någon bil där trots att den en lång bit är tvåfilig), helt enkelt för att jag inte vågade vara i närheten av den bilen i motorvägshastighet...

Just nu är jag SÅ SUR!
Fick ett jobb i nov som timvik, men får inte jobba något för att jag inte kan börja kl 6 (5 mil bort, dagis och fritids öppnar inte förrän 6) Men en annan anställd fick utan problem börja 6.30 för att hon blev så trött av att gå upp så tidigt.
Jag får svaret "det är ett krav att börja 6 för att kunna göra sitt jobb" men hur kan K börja senare då? Som gör EXAKT samma jobb?!

Gaaah!

Just nu planerar jag i vilken ordning jag ska utföra dagens uppgifter (stallet, träna, köpa linsvätska, köpa 25-årspresent till min kusin) :)

Just nu ska jag kolla på Tystnadens drottning på svtplay eftersom jag missade delar av den när den gick igår. Jättefin dokumentär.

Just nu tar jag en paus i mitt pacman-spelande. Upptäckte precis att det går att spela pacman på google maps :D Världens bästa grej ju!

Just nu ska jag kika runt efter andra bolag för digital tv, i natt försvann X antal kanaler. Givetvis de som vi tittar mest på ^^

Just nu ska jag kika runt efter andra bolag för digital tv, i natt försvann X antal kanaler. Givetvis de som vi tittar mest på ^^

Vad har ni för alternativ idag? (Fiber, parabol, kabel, antenn?)
Vilka kanaler är det som ni använder mest?
Vilka funktioner vill ni ha? (PPV? PVR-box/TIVO? Play-tjänster i boxen?)

Just nu är jag väldigt nöjd med vad jag hittills har uträttat idag. (Dammsugit övervåningen, slagit in tre paket till en kusins 25-årsfirande, diskat en maskin, tvättat en maskin och hängt upp tvätten, rensat hela dotterns byrå och sorterat ut massor av kläder samt tagit fram några alternativ till morgondagens påskutklädnad på dagis.) Ska nu dammsuga nedervåningen, välja tävlingskläder till måndagens tävling, plocka ur diskmaskinen och äta lunch.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
669
Svar
2 001
· Visningar
98 941
Senast: pepp
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
240
Senast: Badger
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 809
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar