Just nu del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu sitter jag med en massa hårfärg i håret och kollar på när en av mina gamingpolare streamar och spelar med andra jag känner. Kan inte vara med för jag kan inte ha headsetet på mig när jag färgar håret :cry::cry:

Just nu sitter jag och funderar lite samtidigt som jag myser med kattungen :love:

11133849_10153681880166102_4594672556732415169_n.jpg

11035928_10153613741686102_3265176782219392485_n.jpg

Just nu är jag förbannad på mig själv och ligger orörlig i sängen...

Lyckades sträcka hela ryggen, höft och ner till knäet i måndags. Sjukade mig i tisdags. Tuggat Voltaren å började jobba onsdagen och torsdagen. Åkte till kiropraktikern i torsdags. Blev tillsagd att ta det lugnt hela helgen... Igår var det helt okej, lite öm, men okej.

Men kan jag göra något lagom någon gång? Nej. Tog en tur på Ikea och stan. Hem å montera upp en ny taklampa å hängde om gardinerna. OCH VRED OM LITE TILL.

Döda mig. Ska aldrig gnälla på smärta igen.

Just nu sitter jag och lyssnar på musik och fördriver tiden lite.
Ska gå iväg till föräldrarna snart på påskmiddag.

Just nu väntar jag på att sambon ska lösa vad det nu är som strular på jobbet så att vi kan fortsätta titta på film. Drygt med jour, särskilt när det inte bara är akuta grejer som måste åtgärdas :down:

Just nu slöar vi i soffan. Sådana här dagar med massa väntan är tråkiga. Ska till Lund först 17.10 och innan dess ska vi bara dammsuga nedervåningen.

Just nu inser jag att jag klantade mig med att föra över bilder från mobilen till datorn... jag som skulle fixa EFIT-bilderna nu... Får ta det i eftermiddag.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
668
Svar
2 001
· Visningar
98 941
Senast: pepp
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
240
Senast: Badger
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 799
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar