Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilka snygga stövlar!Just nu chillar jag in da hoods. Vi har varit ute och plåtat en outfit till bloggen och skulle hitta nån location som var lite "ghetto" vilket var öhm lite svårt i mina kvarter hahah
Vilka snygga stövlar!
Snacka om att jag blev förvånad när det dök upp ett FÅR i rutan Hen verkade ju mera lydig än pållen dessutom Så söt!Klippt klart filmen från uteritten med inkluderad avramling..
Haha ja, och mer lydig än hundarna jag känner också. Finns ingen som lyssnar så bra på inkallningSnacka om att jag blev förvånad när det dök upp ett FÅR i rutan Hen verkade ju mera lydig än pållen dessutom Så söt!
Just nu ska mamma boka tid för avlivning av min häst. Älskade mamma, vad hade jag gjort utan henne?
Klippt klart filmen från uteritten med inkluderad avramling..
Haha i know, har nog aldrig sett en avramling i det perspektivet förut Jag ska försöka filma ALLA mina ridturer hädanefter! På denna ridtur fick vi dessutom se en räv knalla över vägen precis framför oss, det har aldrig hänt förut. Dock syntes den inte så bra på filmen så jag tog inte med det avsnittet..Alltså avramlingen! Så himla underbart att få det på film så där!
OnT: Just nu sitter jag med värsta fåniga leendet på läpparna efter att ha ridit ett riktigt lyckat dressyrpass på den "omöjliga" racerponnyn