Just nu del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu funderar jag på om jag ska orka byta sängkläder innan jag lägger mig, eller om det får bli gjort till helgen istället...

Just nu undrar jag hur många gånger jag tryckt på "Hästar" under annonskategorin istället för "Ungdom" sedan menyn högst upp på sidan gjorts om?!

Just nu förbannar jag denna genomvidriga hosta som envisas med att plåga mig. Är glad om jag hinner avsluta en mening innan jag får världens hostattack igen. :arghh:

Det blev gjort nu :p Kommer bli SÅ skönt att lägga sig i nybäddad säng med tanke på att jag duschade ikväll. Visst, jag kommer såklart duscha i helgen också, men tanken på att lägga sig nyduschad i lakanen som var i sängen nu kändes inte kul :D

Äh, var nu ärlig! Självklart duschar du inte i helgen. Säkert inte förrän nästa vecka :yuck: :p

Har precis skrivit klart min inlämningsuppgift om medicinhantering, som ska lämnas till kursens sjuksköterska. Sen ska rättningen till min chef, sen till mig och då först kan jag få medicindelegering. Jojo, ofrivilligt ledig i helgen eftersom delegerad personal går före på jobbturer. Jag kan mitt jobb, har varit uska sedan 2010 med full delegering som givetvis inte gäller då jag har ny arbetsplats. Jaja, bara jag får sol i helgen så kan väl jag vara ledig för all del :angel:

Just nu är jag lite hoppfull om att få tillbaka pengar för gårdagens VC-besök och efterföljande medicin. En kollega sa att jobbet eventuellt kan betala det så jag håller tummarna! :D

Just nu känner jag mig lite dum eftersom en vän blivit sur på mig, allt pga ett simpelt missförstånd, men ja, jag gillar inte när någon blir sur på mig...

Just nu nattar jag mini och hoppas att mitt halsonda enbart beror på det evinnerliga hostandet. Tror dock det börjar bli lite bättre nu (hoppas)

Just nu funderar jag på kläder osv. Har gått i helsvart i princip varje dag sedan jag var 10 år. Ikväll gick jag hem i stor lila tjocktröja (ingen jacka) och jättegul, glittrig halsduk. Det var kul, men oj så ovant det kändes :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
669
Svar
2 001
· Visningar
98 942
Senast: pepp
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
240
Senast: Badger
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 814
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024