Just nu del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu sörplar jag rabarberte och känner mig duktig som (efter en lite drygt en vecka lång härdsmälta där det enda jag har klarat av att göra har varit att ligga raklång i sängen och stirra upp i taket) försiktigt börja ta tag i den enooooormaaaaaa högen saker som absolut skulle ha varit gjorda för länge sedan. Det är jobbigt som fan, men bra känns det!! :D

Just nu sörplar jag rabarberte och känner mig duktig som (efter en lite drygt en vecka lång härdsmälta där det enda jag har klarat av att göra har varit att ligga raklång i sängen och stirra upp i taket) försiktigt börja ta tag i den enooooormaaaaaa högen saker som absolut skulle ha varit gjorda för länge sedan. Det är jobbigt som fan, men bra känns det!! :D
Vad är det för te? Låter gott ju :D

Just nu dricker jag te, lyssnar på musik, sjunger med och skriver på skype med en av världens bästa människor. Inte sådär jätteovanligt men väldigt trevligt :)

Just nu är det 6dagar till jag får lägenhetsnycklarna och 7dagar till jag börjar på mitt nya jobb! :banana:

In å prova arbetskläder idag. Känns så jäkla weird men så bra! :D

Just nu lyssnar jag på diskmaskinen och ett billarm som tjuter konstant, samt försöker bestämma mig för vilken av alla tråkiga "måste göra-sysslor" som ska ha högsta prioritet. Måste komma på någon bra belöning för allt det här.

Just nu, och senaste timmen, ligger jag och hostar istället för att sova. Trots att jag fick hostmedicin på recept idag på vårdcentralen. Som inte hjälper något alls.

Suck!!!

@tolksele Jag hoppas att du har somnat, men prova att dricka något varmt och slemlösande innan du lägger dig och prova ligg med huvudet lite högre.. :)

Just nu ligger jag i soffan och knappar lite på datorn innan jag ska sova, slutade jobb för 45min sen..

Har just suttit i ett fem timmar långt styrelsemöte och ser fram emot lika många timmars sömn innan jag ska iväg på min första dag på kliniken. Det vore alltså mycket rimligare att släcka ner dator och lampor än att sitta och surfa på Buke men jag är inte så väldans rimlig av mig.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
670
Svar
2 001
· Visningar
98 942
Senast: pepp
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
240
Senast: Badger
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 814
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar