Just nu del V

Just nu försöker jag städa, men ligger mest på golvet och får panik över orden:
If you don’t live now, you ain’t even trying
And then you’re on your way to a midlife crisis

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

Funderar just nu på och jag ska vara hurtig och duktig och springa till jobbet i morgon... Med tanke på att jag inte pallat cykla de sista dagarna känns en löptur väldigt långt borta. Men OJJJ vad nöjd jag kmr vara om jag gör det!
Sträckan är 1,1 mil, och med tanke på att jag inte minns när jag sprang milen senast känns det som ett stort berg att bestiga... Men va f*n, men god tidsmarginal borde det ju gå kan man tycka!!!! :D:angel:

Just nu är min hjärna supertrött. Ska duscha och sen äta något innan jag ska sova i kubik. Tur att jag imorgon har kort jobbdag, bara 8-16.30 :banana:

Just nu kollar jag på CSI och ska väl ta någon smörgås. Väntar fortfarande på att min man ska komma hem från jobbet. Han började halv sex idag. Hur orkar han :crazy:

Just nu undrar jag om man kommer få sova eller om den där nattskärran ska låta hela natten. Google the sound, it's amazing. And it can go on for hours :cool: :D

Just nu ska jag gå och lägga mig. Frågan är bara var. Dottern stal min säng eftersom mitt sovrum, tack vare öppen balkongdörr, är mycket svalare än hennes :p Hennes rum har nog svalnat av lite så jag kan ta hennes (härliga, underbara, fantastiska!) säng. Eller så sover jag i någon av sofforna :D
Unga fröken var för övrigt mycket noga med att hon skulle ha Jonathans kuddar men mammas täcke :rofl:

Just nu är jag hemkommen från stallet där hästen verkades och nu är jag bara hemma o mellanlandar innan jag o killen ska mötas upp för att få nyckeln till nya lägenheten! Sen blir det jobb fram till 20:-)

Just nu väntar jag på att bli avlöst så jag kan gå in i stora huset igen :) Inte för att det är särskilt bråttom dock, här är så lugnt och skönt :D

Just nu har jag precis kommit hem och äter lite lunch, funderar på om man ska se någon film kanske

Just nu har jag just kommit tillbaka till jobbet efter lunchen. Jag är supertrött och längtar till helgen då jag, förhoppningsvis, ska kunna spendera så mkt tid som möjligt i skogen med hundarna.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
681
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 453
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 009
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Reklamera häst