Just nu del V

@lisa412 Du är ju snarare en bra medryttare som inte ger dig ut i sånt oväder. Kan ju flyga runt allt möjligt skit när det stormar som antingen kan skada dig eller hästen!

Just nu är jag på väg hem efter en spontan men fantastisk Stockholmshelg och dånar Sabatons Carolus Rex i hörlurarna.

@lisa412 Men tänk inte så! Jag har själv varit medryttare i många år och jag har oftast varit mer försiktig med hästen än vad ägaren varit. När man själv inte äger hästen är det bättre att inte ta chanser.

Just nu väntar jag på att sonen ska komma hem från skolan. Sen ska jag sätta igång en diskmaskin och tvättmaskinen. På något vänster behöver dom där maskinerna gå en gång om dagen :cautious:

Just nu undrar jag om det verkligen är normalt att ha så här jävla ont i livmodern som jag just nu har. (Eller ja, LV har redan sagt att det är det, MEN ÄNDÅ. Fuck sex, ska bli nunna.)

Just nu har jag läst om det där ihjälslagna fölet, och ska krama lite extra hårt på min häst ikväll.

Just nu har jag läst om det där ihjälslagna fölet, och ska krama lite extra hårt på min häst ikväll.
Nej men usch!
Vad, när,hur? :crazy:

Just nu stör jag mig på att jag får sendrag i fötterna hela tiden och att rygg och knän värker. Har ju inte ens gjort något för att få ont ju. Iof har jag alltid ont någonstans :meh:

@Got2Be Ja, fy fan, jag blir gråtfärdig. :( Och att samma ställe verkar ha fått även lamm misshandlade tidigare. Så fruktansvärt vidrigt och skrämmande, och man undrar vad mer för saker en sådan människa är kapabel till. Usch.

@Riley: Ja, läste precis det också!:( Det är verkligen helt obegripligt hur en människa kan göra så! Jag fattar det bara inte!! Usch, jag vill inte ens tänka på det!:(:cry:

Just nu har jag precis skickat ett argt sms till en person som betett sig jävligt dåligt :mad:
Hoppas du läser det här!

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
681
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 451
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 009
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Promenadskor vinter