Just nu del V

Just nu hänger jag på valvaka och firar nationalismens framgångar i Europa! Europas räddning börjar i Frankrike!

har jag PMS och vill äta allt onyttigt i hela världen som jag kan komma över.

drömmer om pommes att doppa i milkshake ååååh så gott :love: :love:
Pommes i milkshake? :confused: Låter märkligt :p

Just nu har jag nyss lagt barnen och fascineras lite över att min 6 åring är som en tonåring vissa dagar. Så väldigt stor och mogen ena dagen och så väldigt liten andra dagen.

Just nu sa jag ett lite för högt "HA HA HA HA!" över Moderaternas förmodade ras. Inte för att M är mina största politiska fiender, men för att jag är så JÄVLA less på Bohlins personvalskampanj över-fucking-allt i hela jävla Sverige! På alla skolbesök, på gator, på grannarnas tomt, längs vägar, på torg, + att han var svindryg i debatt mot ungdomspolitiker häromsistens. Har önskat M allt ont sedan dess så SKADEGLÄDJE FTW!

Just nu känner jag mig ömklig och bortglömd. Jag vet att pojkvännen har skitmycket att göra just nu men ändå. En vecka med betydligt mindre kontakt än vanligt tar hårt när man inte setts på över en månad :(

Just nu kan jag inte sluta nynna på Rednex - Cotton Eye Joe efter att jag hörde den i en Top 10 - lista på YouTube. Fan! Tyckte inte ens om den låten när jag var yngre. Buhu!

Just nu gråter och skrattar jag av lycka över 9,8%, SD näst största parti i min hemort, jag har champagne och har fått en segerkyss och FAN VAD BRA ALLT ÄR!!

Just nu ska jag gå och bli full med förbundsvänner och festa bort den här helt helt helt fantastiska natten. Jag skulle säga godnatt Sverige, men det här resultat är godmorgon Sverige och godmorgon Europa, solen stiger äntligen upp för oss alla!

Just nu gläder jag mig åt att MP har blivit det näst största partiet, kanske man kan få någon ordning på allt hummande och slöande angående miljöfrågorna i EU någon gång! Mycket nöjd över att S verkar behålla sin popularitet och att M sjunker som en sten i vattnet :D

SD tänker jag inte ens på just nu, har givit upp hoppet för mänskligheten..! Vi verkar dömda att upprepa historien om och om igen :mad:

Tycker också det är obehagligt att det går så bra för SD :crazy:
Man undrar ju var det kommer sluta någonstans.

Försöker peppa mig själv till att fara till stallet. Det är typ storm ute.... Hoppas på att det ser värre ut än vad det är.

Varit en sväng till stallet, där var det ännu mer storm. Porten till stallet höll typ på att blåsa bort, JAG höll på att blåsa bort och hästen stod och kurade i hörnet.
Nu känner jag mig som den sämsta medryttaren nånsin som inte vill rida ut.... :(

Jag oooorkar inte! Har suttit sen halv sju i morse och försökt plugga. Hittills kommit fram till ett (ett!) intervall, inser att jag gjort fel och måste börja om. Ovanpå allt ska jag göra en hel hög analyser, cirka 10 sidor litteraturreferat och en fältinventering+rapport. Och hinna plugga till fredagens tenta.
Dessutom heltidsjobb imorgon och onsdag. Så där försvann värdefull plugg-tid. Men pengar är också bra att ha.. Suck..
Dags för paus på balkongen med katter, kaffe och blommor.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
681
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 451
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 009
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar