Just nu del V

Just nu sitter jag på en balkong i Stockholm, käkar frukost i solen, och inser att mitt liv verkligen tagit många märkliga vändningar. Jisses.

Dock härlig nattkampanj med SDU på Stureplan föregående natt! Europaparlamentet nästa!

Just nu är jag lite(mycket) stressad över alla 438 saker som måste ordnas, fixas, skapas allra helst innan dagen är slut. Tänker baka något gott till min kära mor istället och använda mig av elvispen för att lugna ner mig och bli av med stressen :D Hoppas på att min kreativitet får sig en boost av bakningen också, får den inte det så får det bli en långpromenad för att rensa tankarna. :)

Just nu ska jag klä på mig och förbereda mig för att gå ut i det härliga vårvädret som består av 9+ och spöregn.

Just nu fixar jag kvällsmat, försöker hindra barnen att bråka allt för mycket och längtar efter killen :love:
Han kommer inte förrän i morgon eftermiddag ju, långt dit!

Och nyss lyckades jag med att bränna foten på hetvatten :banghead: skulle hälla av potatisen och vattnet skvimpade över. Aj!

Just nu tittar jag på Face Off på sexan, tycker att det är kul att se hur de gör såna häftiga grejer :love:

Just nu sitter jag hemma hos svärföräldrarna. Har varit här på fika men ska strax åka. Barnen ska ju upp till skola och dagis imorgon.

har jag PMS och vill äta allt onyttigt i hela världen som jag kan komma över.

drömmer om pommes att doppa i milkshake ååååh så gott :love: :love:

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
681
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 451
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 009
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Sellpy?