Just nu del V

@Got2Be Japp. En konisering (de skär bort en bit på livmodern för att sedan undersöka och se vad som förosakar cellförändringar)
Så det har varit en del blod, ont att kissa men i morse var värst. De har tippat mig under operationen så jag har sjukligt ont i nacke, rygg, mage och efter "tuben" i halsen. Kan inte resa huvudet utan hjälp av händerna. Sjukt :eek:

Just nu kokar jag kaffe så jag kan göra vaniljlatte :d
Och så ber jag till gud att min man hinner hem till tösens avslutning på dagis ikväll. Igår jobbade han 16½ timmar :crazy::crazy::crazy:

@Matmissbrukaren : Jösses! Vad jobbar din man med?

För tillfället kör han lastbil men när han är i utlandet så är han stand in chef då han är den enda som fixar kontoret nere i Luxembourg. Sedan blir det lite terminaljobb ibland med.
Tidigare jobbade han som utbildare på Scania men dom behövde dra in på folk = sist in först ut, så då gick han tillbaka till att köra.
Och ja, han är galet kär i sitt jobb så han får skylla sig själv :p

@Matmissbrukaren : Jaha!:D Men vad skönt att han älskar sitt jobb i alla fall!:D Tråkigt för dig bara att han är borta så många timmar!

Ja, arbetstiderna suger men så länge han trivs liksom. Han måste ju få göra det han älskar. Men det var inte bättre tider som utbildare heller. Då fick han åka iväg söndag kvälll- torsdag kväll och bo på hotell hela veckan överallt i Sverige från sthlm och neråt. Men lite mer lyx iaf med hotellsäng och stor frukost varje morgon och gratis lunch på jobbet :p
Han blev erbjuden en lärartjänst på en skola förra året men tackade nej. Han vill köra lite till och kanske gå över till utbildning senare igen. Han blev utsedd till 7:e bästa chauffören i Sverige för några år sedan, liksom löjligt kär i jobbet :D

Just nu dricker jag vaniljlatte och väntar bara på att tiden ska bli 18.00.

Just nu har jag kladdkakemuffins i ugnen då jag kom på att vi skulle ha med oss någon fika till avslutningen senare ikväll. Så det var bara att släng ihop något!

Just nu lagar jag mat. Är sjukt trött men även hungrig och saknar killen jättemycket. (Alltså vi sa hej då för ca 20 minuter sedan, att var kär är inte lätt :p )

Ligger med värmeflaska över magen och hoppas att mensvärken eller vad det nu är ska ge med sig. Det borde vara mensvärk men jag tycker det sitter ovanligt högt upp, strax under revbenen och bara på vänster sida. Aldrig haft ont så högt upp förr O_o

Just nu kollar jag på tv och lär väl sitta här en timma till. Försöker mota bort lite ångest :(

Just nu vill jag att det ska bli lördag så jag kan åka hem. Fruktansvärt jobbigt att vara så långt borta när allt faller samman och man bara vill försöka fixa det.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
681
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 453
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 009
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Litet hemmakontor - inspo sökes
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Valet i USA