Just nu del V

Just nu är jag trött efter dagen men ändå väldigt nöjd :)

10382438_10152823330936102_4137336039389732791_n.jpg

1239709_10152823654066102_8925866327327951319_n.jpg

Just nu har jag just duschat, barnen sover och det blir film här snart.
Vilken återstår och se :p

Har en riktig hälsokväll hemma med familjen. Åt en god sallad till middag, fruktsallad till efterrätt och nu ost & kex. Perfekt torsdagskväll. Sen att man är ledig imorgon är ju bara ett extra plus :)

Just nu är jag så jävla arg på den människa som snott min nya fina grimma från mitt skåp i stallet :(
Den hängde där häromdagen och idag var den borta. Som att jag inte skulle märka det. Men har skrivit om det på tavlan i stallet och efterlyst den med en bild i stallgruppen på Facebook via en vän (jag har inte Facebook) när min häst har den på sig.
Så människan lär aldrig kunna använda den i stallet för då vet alla vem som tagit den. Men vem gör så :(

Just nu har jag skrivit ett ganska vasst och irriterat mail till en viss organisation som varit orsak till mycket stress, ilska och irritation de senaste månaderna. Sååå skönt att få skriva av sig och markera att deras uppträdande inte är okej! Tror dock jag väntar till imorgon bitti med att skicka det - jag kanske ser saken i ett lite annorlunda ljus (bokstavligen talat) och ändrar en och annan mening då... :angel:

Just nu har jag varit hyfsat aktiv på morgonen. Gett dottern frukost, lämnat henne på dagis, städat uteplatsen, dammsugit, rensat bland våra skor och ätit min egen frukost.

Ska ge barnen mellanmål och sen förbereda lite inför kvällens middag med mina kompisar. :banana:
Så treeeeevligt!

Just nu sitter jag och äter frukost och försöker mentalt och telepatiskt skapa en väldigt tidsbegränsad snöstorm så jag ska slippa gå till skolan. Funkar sådär.

Just nu väntar jag på att någon ska komma hit och byta vattenmätaren, någon gång mellan 10 och 12. Avskyr sånt! Hoppas personen kommer snart så jag sen kan åka till stallet och rida innan jag i eftermiddag ska till frisören :)

Just nu har VA-snubben precis varit här. Det gick snabbt eftersom ingen av kranarna inne i huset helt gick att stänga och ventilen sitter i rabatten. Han ville inte gräva upp rabatten nu så vi tar det i höst istället, inklusive ett kranbyte. Så kan det gå!

Just nu deppar jag över att killen just åkt :( saknar honom redan fast han åkte för bara några min sen. Var ovanligt tungt idag :(

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
681
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 453
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 014
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar