Just nu del V

Har precis suttit i telefon och löst familjeproblem. Min familj klarar verkligen inte av att ha semester :banghead:

Vid lunch får jag två missade samtal och ett sms från mormor med:

"JAG HAR EN PLAN!!!"

Jag jobbar så hon får faktiskt VÄNTA. Och när jag väl ringer upp henne blir det ett jäkla babbel:

"Jo jag tänkte att jag skulle skriva över bostadsrätten på dig och huset på mamma och så tänkte jag köpa en bostadsrätt i Nyköping för jag har hittat en JÄTTEFIN i centrum!"
"Men du flyttade ju nyss?"
"Ja men det är ju en jättebra idé! Ni behöver bara betala lite mer i månaden (Jag minst 1000:-/månad och mamma typ 5000:-/månad, något varken hon eller jag har råd med eftersom vi båda i nuläget går +/- noll...) och så sparar jag till en lägenhet till din bror för han ska ju snart flytta hemifrån (om typ fem år...) blablabla jättebraaaa idé!!"
"Men, du jobbar ju inte ens i Nyköping? Du får ju jättelångt till jobbet?"
"Ja men jag går ju snart i PENSION!"
"Om TVÅ ÅR!"

Kan man förbjuda någon från att ta semester? Ringde mormor för lite hjälp, hon lyckades övertala mamma att lägga ned sina idéer och tvätta fönstren i stället :p

Mammas första reaktion: "HON ÄR JU INTE KLOK I HUVUDET!"

:rofl:

Just nu är jag sjukt trött pga jobbig skol-vecka och deppig pga att jag tack vare mina mini-piller nu är inne på min 12e dag med "mens". Va fan, liksom. Det som funkat så bra i nästan 2 månader. Så jävla jobbigt, och frustrerande både för mig och killen (nej, det kommer inte på fråga att ha sex när jag har mens). Hur länge ska man stå ut?

Just nu är jag sjukt trött pga jobbig skol-vecka och deppig pga att jag tack vare mina mini-piller nu är inne på min 12e dag med "mens". Va fan, liksom. Det som funkat så bra i nästan 2 månader. Så jävla jobbigt, och frustrerande både för mig och killen (nej, det kommer inte på fråga att ha sex när jag har mens). Hur länge ska man stå ut?
Man står inte ut. Därför har man sex trots mens ;)

"På dag 14 gav Lillagoajag upp och hade sex ändå. Det ledde till traumatiska minnen för resten av livet"

2013-08-23_2151.png

:angel:

Men neeeej, det är väl inte äckligt? Så länge man inte blöder snormycket a la Stockholms blodbad så tycker jag inte ens att det märks av faktiskt.

Äckligt är det inte, men jösses vad mycket tråkigare det blir. Under mens blir det ju inget oralsex och är man tillsammans med min karl är det inget man vill vara utan... :angel:

Äckligt är det inte, men jösses vad mycket tråkigare det blir. Under mens blir det ju inget oralsex och är man tillsammans med min karl är det inget man vill vara utan... :angel:
Jag är inget fan av oralsex, oavsett kille, så jag klarar mig oavsett. Mycket smidigt att vara jag, då kan man ligga och vara nöjd när som helst :D

Hade sådär när jag hade p-staven, konstant mens i 4 mån.
Tog ut den till slut och bytte p medel.

@Lillagoajag du kanske skulle behöva något annat?
Det är ju jättedrygt och ha mens så länge

Just nu har jag precis tagit in hästarna. (De åtta som står på stall alltså :) ) Nu ska jag koka pasta till morgondagens matlåda, duscha, äta och sen sova. Längtar till de två sistnämnda :p

Kom nyss hem från stallet och är så sjukt sliten, har skitont i mitt ena ben pga ischias och det skär verkligen i vaden. Måste försöka packa massa mer och städa, flyttar på söndag och känner press och panik inför allt som ska bli klart. Jobbar hela dagen i morgon också :(

Har jag gråtit floder i flera timmar. Jag har spillt vatten i min älskade dator värd 10 000:-

Har torkat grafikkortet i ris i 48 timmar i tron om att det fick värsta duschen. Men efter att ha ryckt ur RAM, grafikkort, cd-läsare och hårddisk har jag kommit fram till att det värsta har skett. Mitt moderkort har stekts i kortslutningen då vattnet kom in.

Sambon tror väl inte jag är klok som lipar som om det vore min unge som dött, men det är ju -min- dator, min fina.

Får hålla andan i morgon när jag får en prisuppgifter om vad ett nytt moderkort kommer kosta

Just nu tittar jag på hela sverige bakar, snackar med folk på fb och funderar på att gå en sväng. Jätteskönt ute nu

Ingen back-up alls så har jag otur är allt borta. Finns massor med text jag vill ha kvar, men mest vill jag komma åt bank, jobbsökande och lägenhetsjakt. Försöka göra det på mobil vill jag inte tänka på.

Kan bygga datorer dock så får jag bara någon att testa vad som är paj kan jag nog fixa resten sen... Hoppas jag.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
681
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 453
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 014
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar