Just nu sitter jag och lyssnar på Family of the Year och är lite tipsy efter middag med mina vänner. Mycket bra fredag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man står inte ut. Därför har man sex trots mensJust nu är jag sjukt trött pga jobbig skol-vecka och deppig pga att jag tack vare mina mini-piller nu är inne på min 12e dag med "mens". Va fan, liksom. Det som funkat så bra i nästan 2 månader. Så jävla jobbigt, och frustrerande både för mig och killen (nej, det kommer inte på fråga att ha sex när jag har mens). Hur länge ska man stå ut?
Man står inte ut. Därför har man sex trots mens
Men neeeej, det är väl inte äckligt? Så länge man inte blöder snormycket a la Stockholms blodbad så tycker jag inte ens att det märks av faktiskt.Men det är så äckligt. Okej, i duschen går det an, men annars
Haha!"På dag 14 gav Lillagoajag upp och hade sex ändå. Det ledde till traumatiska minnen för resten av livet"
Men neeeej, det är väl inte äckligt? Så länge man inte blöder snormycket a la Stockholms blodbad så tycker jag inte ens att det märks av faktiskt.
Jag är inget fan av oralsex, oavsett kille, så jag klarar mig oavsett. Mycket smidigt att vara jag, då kan man ligga och vara nöjd när som helstÄckligt är det inte, men jösses vad mycket tråkigare det blir. Under mens blir det ju inget oralsex och är man tillsammans med min karl är det inget man vill vara utan...