Just nu del V

Just nu har jag nyligen kommit hem från stallet. Varit ute och ridit en timma i skogen med världens finaste ponny :love:

@Tassetass Jag är 90% säker att hårddisken är OK pga. dess placering i mitt torn, så så länge gubbarna som kollar min hårdvara inte mixtrar med Windows borde allt vara kvar.

Tyvärr är jag oförsäkrad, men det är OK ändå för datorn är egenbyggd så jag kan bara byta ut alla ev. komponenter som är paj. Måste bara få veta vilka som inte funkar. Känns IAF skönt att inte ha någon jäkla Mac för då hade det väll kostat skjortan

Just nu väntar jag på att mina sömnpiller ska börja kicka in så jag kan gå och lägga mig. Måste upp halv sex imorgon så måste sova typ nu.

Då kan vi vara irriterade ihop.
Har haft ont i knäet i en vecka nu och jag vet inte ens varför

Just nu ligger jag nedbäddad i sängen. Noll aptit och genomförkyld. Tycker SÅ synd om mig själv och tänker inte röra mig ur sängen imorgon. Urk.

Krya på dig @niphredil

Just nu lyxar jag lite med te och kladdkaka, funderar över vad fasen som hänt med mitt sabla knä och snackar med mamma på skype

10257678_10201939535905713_3022065930197069479_n.jpg

:love::love::love:

Just nu är jag överlycklig pga MENSHELVETET ÄR ÖVER :banana: Hoppas att det håller i sig nu bara. Men jag känner mig som en människa igen, tack gode gud :love:
Vad skönt! :)

Sitter på altanen hos föräldrarna och slappar, bjöds på grillat här idag.
Blir nog en promenad senare tror jag

Just nu borde jag göra sista frågan på hemtentan som ska in imorgon. Istället har jag precis reparerat ett dörrhandtag som hängt löst sen jag flyttade hit i november...

Just nu har jag och dottern precis ätit mat, potatissallad med pulled beef och hackad Feta-ost :d Dottern sa att hon efter maten skulle gå till grannen Eva för en sagostund så hon åt väldigt raskt :p

Just nu har jag precis kommit hem efter att ha gått i Regnbågsparaden på West Pride :love: Är helt slut men fylld av kärlek!

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
681
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 453
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 014
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar