Just nu del V

@LadyCovergirl Låter skumt att du gjorde ditt och sedan återgick till arbete (?) Det var inte ett vanligt "knips" de tog på livmodern? Blandade ihop det där i början :p har själv gjort båda delarna, knipset som vanligt vaken vid gynbesök. Angående sövning håller jag med, det tär onödigt mycket på kroppen :yuck:

Just nu är jag grinig över att jag inte gick upp när jag vaknade pigg vid halv sju, utan istället tvingade mig själv att somna om. Så vaknade istället nu vid 10 och känner mig som överkörd av en ångvält -_-

Äter jag glass med kolasås och anstränger mig för att inte blanda svenska och engelska när jag skriver. När man pratar ungefär 95% engelska och resterande svenska varje dag så blir det jäkligt svårt att inte mixa. Haha.

Just nu har jag nyss vaknat.
Tittade in i kattens baktassar det första jag gjorde när jag vaknade :D

@nexxa Nej, jag gjorde först en vanlig "knipsning" men därefter behövdes dessutom en konisering. Jag ville inte offra nio timmars jobb för något som jag såg som en bagatell så jag tog en timme extra på lunchen och åkte till sjukhuset då. Svischade in i uniform och var där typ 25 minuter innan jag svischade till jobbet, via stallet :)

Just nu sitter jag och äter en vanilj kvarg till mellanmål på jobbet. Är så lugnt och skönt här på eftermiddagarna så då får man unna sig lite :)

Just nu vill jag ha middag men jag har ingen mat hemma och det är så varmt att gå till affären, dagens i-landsproblem!

@nexxa Jag red inte den dagen eftersom hästarna ändå hade vilodag. Däremot red jag två hästar dagen därpå, precis som vanligt alltså. Hade de föreslagit att ta ledigt så hade jag ifrågasatt det ordentligt. Kände inte av det överhuvudtaget, vare sig samma dag eller någon av de följande dagarna. Skönt!

Just nu har jag precis beställt ett par nya sandaler till Mathilde. (Och råkade lägga ner ett par tjusiga skor även till mig själv, svarta med turkost och lila glitter på :love: Ska nog ha dem på jobbet bara för att vara obstinat :p )

Just nu kollar jag på tv. Blir ett program till nu vid nio och sen får jag se om jag kan somna tidigt. Skulle behöva dom extra timmarna.

Just nu äter jag tomat- och purjolökspaj, och är rätt nöjd med att för första gången på en vecka vara feberfri. Ta tag i jobbet och skriva klart texter, kanske.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
681
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 453
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 014
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Höjda elpriser
  • Julklappar 2024!
  • Valet i USA