Just nu del V

Just nu är jag så trött att jag skulle vilja sova bort några timmar, men det hinns inte riktigt med

Just nu skrattar jag så himla mycket åt videos från Alliansens konvent. Tack Alliansen för att jag kan skratta åt er när livet är pissigt i allmänhet. Ni fyller tydligen en bra funktion :rofl:

Just nu chillar jag i sängen (iförd mjukisbyxor hehe) och tänker på vad jag ska hitta på i sommar, men också vad sjutton jag ska göra med mitt liv. :p

Just nu är jag trött och skulle vilja sova men ska istället pallra mig iväg till en kompis. Han åker liksom till Kina imorgon och kommer inte tillbaka förrän i höst så då känner jag att jag får trycka undan tröttheten och offra mig. Och när jag tänker efter ska det ju bli kul! Seså, hejdå tröttheten.

Just nu har jag precis ätit middag och längtar tills jag kan slänga barnen i sina sängar för natten :o

Just nu är jag hos killen och nattar mini. Blev lite väl sent idag men det är inget dagis i morgon så det är ok.

Just nu så lyssnar jag på Björn Rosenström, vilket jag gjort den senaste halvtimmen+, städat klart rummet och förbereder mig mentalt för min stora dag imorgon! (Studenten). :D

Just nu äter jag frukost med mini och önskar att han hade kunnat sova lite längre. Trött!

Dricker mitt morgonkaffe, ska snart ut med hunden och sen ska jag jobba (trots att det var min lediga dag egentligen ;) )

Just nu har jag ont i axlarna, är hungrig och kaffesugen och har bara ett referat kvar att skriva!
Sen ska jag bara göra lite kompletteringar, sen är det sommarlov!
Eller ja, på måndag börjar nästa kurs :p

Har också sommarlov tills måndagens kursstart @sthu ;)

Just nu är jag nöjd att jag får CSN på måndag och att det inte tog ytterligare en vecka :D

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
681
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 457
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 014
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar