Just nu del V

Just nu ska jag sätta på mig något mer än BH på överkroppen och ta min smärtfyllda kropp till affären för att inhandla tröst. Så sjukt trött och som sagt ont idag. Lyckades nämligen avsluta en väldigt trevlig avslutning-fest-kväll med klassen med att åka över cykelstryet rakt ner i asfalten. När chocken hade lagt sig skrattade vi dock ganska friskt åt att den enda nyktra i sällskapet är den som ramlar med cykeln. Bra jobbat Lillaoajag.

Just nu har jag nyss lagt mini, ska snart lägga stora killen också.
Vi är så sociala att vi sitter vid varsin dator :p

Funderar över varför jag fått massa kliande röda utslag runt fotlederna.
Kliar så jag blir tokig

Just nu är jag förbannat uttråkad! Skulle egentligen ut på en andra dejt idag, meeeen tacka tåg-fucking-strejken... Gah! Jag soooooom hade så trevligt med han igåååååår juuuu. :arghh:

(Åh nej det är inte arbetskollegan, kom fram till att han var dryg! Haha! Denna människan stannade på jobb efter kört förbi mig 4 gånger. 4:e gången han körde förbi:" ÅÅÅÅSSÅÅ fan du är rätt söt. Kan man få ditt telefonnummer?"

Längsta parentesen ever. Mehehehe! :angel:)

Just nu är jag trött efter att ha jobbat 6.45-19, jagat ut en fågel från mitt ena badrum (genom att grannen Eva och jag gemensamt öppnade takfönstret) och därefter blivit bjuden på mat (grillat med ugnsstekta rotsaker och vitlökssås) och massa snack och lite alkohol hos sagda granne. (Inklusive hennes två vuxna barn som är på besök samt sonens kompis.) Vilken härlig kväll! :love:

Nu ska jag sova i kubik! :D

Just nu väntar jag på att jag ska bli trött så jag somnar. Har läst förbi de mörkaste timmarna och nu börjar det ljusna igen och fåglarna kvittrar som bara den.

Just nu är jag lite sur på mig själv för att jag inte pluggade mer än vad jag hade tänkt.
Nåja. Bättre är inget.

Just nu har jag precis kommit hem från stallet och mataffären. Nu ska jag dammsuga, fixa matlådor till ett par dagar framöver, äta mat, duscha och fixa mig inför kvällen :) Senast 20.30 måste jag vara klar och det borde inte vara några problem :)

Just nu har jag precis kommit hem från stallet och mataffären. Nu ska jag dammsuga, fixa matlådor till ett par dagar framöver, äta mat, duscha och fixa mig inför kvällen :) Senast 20.30 måste jag vara klar och det borde inte vara några problem :)
Hah, du behöver inte vara klar när jag kommer - jag är typ aldrig färdig när det kommer hit folk ;)

Just nu försöker jag natta en mini som vägrar sova. Går inte speciellt bra kan jag säga

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
681
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 457
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 014
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar