Just nu del V

Just nu ligger jag i soffan med ett duntäcke över mig, massa vindruvor och vattenmelon, och är helt utslagen efter gårdagens nationaldagsfirande med SDU. Dock finaste och mest stämningsfulla dagen/natten på länge, det var bara rätt... otrevligt att efter nästan ett helt dygns härjande få 3 timmars sömn för att därefter åka och släppa hästen på bete. SÅ TRÖTT.

Just nu har jag typ precis kommit i sängs efter en hel kväll med dejten. Lever lite på ett lyckorus som jag fick när han gav mig en "hejdå"-kram.

Hållet jag på att bli sådär fjömpigt-kär, eller vad är fel på mig? :nailbiting:

Just nu har jag precis kommit hem från Malmö. Lite surt att behöva åka hem flera timmar innan stället stänger men jag ska jobba övertid imorgon och därmed tjäna pengar istället :p

Just nu ligger jag i sängen med fästmannen o våra små nyinköpta kattungar :love: den vuxna katten sitter i fönstret o övervakar allt!

Just nu har jag precis vaknat och ska iväg på en springtur med kusinen. Sen blir det ett morgondopp i våra sjö innan vi fortsätter målningen av sommarhusen. :bump:

Just nu har jag precis ätit frukost efter att ha blivit väckt alldeles för tidigt av en väldigt bestämd katt. Jag vet dock inte varför hon prompt skulle ha upp mig; hon ville inte ha mat, inte vatten, inte rensa lådan, inte gå ut. Nu sitter jag vid datorn och hon ligger och sover i garderoben. Kattfan.

Just nu har jag nyss ätit frukost med barnen, dammsugit nedervåningen och messat lite med killen.
Sedan blir det att pysa till föräldrarna och äta mat

Just nu spelar jag Thief iklädd badlakan och är så trött att jag håller på att ramla ur soffan. Mycket nöjd med att ha skippat medlemsmötet idag. Urk.

Just nu är jag trött efter att i en timme ha stått ute på promenadgården i solsken. Mörkblå byxor och mörkblå piké funkar inte sådär jättebra i strålande solsken :mad:

@LadyCovergirl låter väldigt varmt, gjorde misstaget att ha svarta jeans idag. Varmt!

Vi har kvällsfika här nu, inser att jag glömde handla en drös med saker idag. Nu är affären stängd, typiskt också.
Blir snål frukost i morgon.

@Mirre Det är högst otrevligt. Muren gör dessutom det ännu varmare för den "reflekterar" värmen :mad:

*Kl*

Just nu väntar jag på att det är dags för inlåsning. Sen stallet en snabbis innan jag ska hem, duscha och sen slänga mig i soffan ett par timmar :D

Just nu är jag trött och lite fundersam efter ett samtal med killens kompis igår... Måste fundera på hur jag ska kunna ta upp det som kom upp med killen utan att verka arg/kontrollerande/konstig (för det är jag inte, jag vill bara inte grubbla för mycket...)

@LadyCovergirl fy tusan!
Jobbigt och stå i massiv värme sådär.

Just nu skrattar jag åt mini, han smög ner från stolen med mackan, sneglade på mig med världens min och pep iväg till soffan :D

@Mirre Det finns en kjol också men ingen vårdare använder den utan bara ett fåtal av kanslisterna.

*Kl*

Just nu ska jag äta något, se ett avsnitt av Psych och sen sova. Äntligen! :D

Har just pratat med min far och återigen insett varför jag drar mig för att ringa honom. Han älskar mig djupt men är helt oförmögen att visa minsta lilla intresse för hur jag har det och vad jag gör om dagarna :(

@Araminta Känner igen det där! :( Träffade min käre far igår, men försökte hålla det så kort som möjligt och flydde fältet så fort jag fick tillfälle.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
681
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 461
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 014
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar